Archief - probleem met telenet server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davidje

Legacy Member
Ik ben cs aan het spelen en als ik is stop en 10 minute erna speel ik terug en krijg altijd cound not connect to server: reason kicked
en als ik 10 minute er na nog is probeer dan geraak ik er terug op

Fraggie

Legacy Member
dat zal zijn, omdat er altijd 1 slotje open blijft voor de admins
& jij connect toevallig op die slot waardoor je gekickt word omdat je niet herkent word als admin

Ansur

Legacy Member
Bij 'reason' zou normaal voldoende uitleg moeten zijn waarom je juist gekicked werd.

KlAzOiD

Legacy Member
maar toch is er een probleem met de servers nl lag en met name server lag

der gebeurt zo nen knife en dan 10 secs later komt het amx? tekstje in het groen centraal, spelers warpen constant... reboot???....

mudvAyne

Legacy Member
de servers laggen de laatste tijd ook soms met spikes van 400ms :/ :ironic:

Najdo

Legacy Member
ik ondervind geen lag, shit man sinds da de vorige crew weg is, krijgt telenet constant geflame over hun kop
elke keer ik speel op tn zie ik niemand die lag heeft :sleep: :unsure:

BDP

Legacy Member
Ik denk niet dat dit een flame is naar de crew toe , en ik ben ook van mening dat de servers op "bepaalde" momenten last hebben van lag.

Dit is echter niet te wijten aan de server zelf maar meer aan de users die erop connecten , en aan het uur van de dag.
Het is namelijk zo dat Telenet users zelf op dit moment op bepaalde ogenblikken "last" hebben met bepaalde routes die het data verkeer regelt.
Deze fout ligt dus echter bij Telenet.nv , en niet bij de server providers die de servers hosten.

Aangezien dit dus een extern probleem is kunnen de mensen van de tn-crew daar dus weinig aan doen , en is het aan te raden eens een mailtje naar Telenet zelf te sturen , al moet ik er aan toevoegen dat er dan nog steeds niet veel gaat veranderen :)

Mvg ,

Suphafly

Legacy Member
Ansur zei:
Bij 'reason' zou normaal voldoende uitleg moeten zijn waarom je juist gekicked werd.

jap en dit werd gevraagd in deze topic,

ma je hebt gelijk

Davidje

Legacy Member
Ansur zei:
Bij 'reason' zou normaal voldoende uitleg moeten zijn waarom je juist gekicked werd.

daar sta gewoon kicked ma na 5 a 10 minute geraak ik er wel terug op.

Ble$$ed^

Legacy Member
Dat kunnen de gereserveerde slotjes zijn :) voor admins ofzo of kweetnie wie dan ook ...

Kheb et ook al wel is een paar keer meegemaakt =-)

:sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan