Spawn666
Legacy Member
Howdy,
Doom 1 en 2, jeugdherinneringen bij de vleet !
Daarom ben ik waarschijnlijk ook bij de grote hoop mensen die na vele jaren eindelijk eens investeerden in een nieuwe PC, zijnde:
Asus deluxe moederbord 5.1 sound on board
3000 xp amd processor
1 gig ram
ati radeon pro 9800 (128 ram)
....
Probleem: bij het spelen van Doom 3 op high - 800x600, valt het beeld soms gewoon weg en val ik gewoon terug op m'n bureaublad zonder enige indicatie of foutmelding. Héél af en toe reboot de pc zich gewoon tijdens het spel ?!?!
Nu ben ik al een tijdje uit roulatie betreffende pc, grafische kaarten, etc...etc... Ik zie wel dat die ati kaart verschillende opties en mogelijkheden heeft in het 'geavanceerd' scherm. Heb al een paar dingen zitten proberen, maar het lukt me niet om doom 3 stabiel te laten lopen.
Iemand enigzins een tip voor me ? Alvast vriendelijk bedankt !
PS: heb laatste catalyst drivers hier gedownload alsook direct x is up to date.
Doom 1 en 2, jeugdherinneringen bij de vleet !
Daarom ben ik waarschijnlijk ook bij de grote hoop mensen die na vele jaren eindelijk eens investeerden in een nieuwe PC, zijnde:
Asus deluxe moederbord 5.1 sound on board
3000 xp amd processor
1 gig ram
ati radeon pro 9800 (128 ram)
....
Probleem: bij het spelen van Doom 3 op high - 800x600, valt het beeld soms gewoon weg en val ik gewoon terug op m'n bureaublad zonder enige indicatie of foutmelding. Héél af en toe reboot de pc zich gewoon tijdens het spel ?!?!
Nu ben ik al een tijdje uit roulatie betreffende pc, grafische kaarten, etc...etc... Ik zie wel dat die ati kaart verschillende opties en mogelijkheden heeft in het 'geavanceerd' scherm. Heb al een paar dingen zitten proberen, maar het lukt me niet om doom 3 stabiel te laten lopen.
Iemand enigzins een tip voor me ? Alvast vriendelijk bedankt !
PS: heb laatste catalyst drivers hier gedownload alsook direct x is up to date.



