Archief - probleem met het opstarten van ut2004

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMW lover

Legacy Member
ik heb een vriend en die heeft ook unreal maar heeft sinds vandaag een probleem.
als hij opstart krijgt hij een runtime error:

UT2004 Build UT2004_Build_[2004-03-03_02.42]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1408 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4400 (5216)

Assertion failed: InPos<=Size [File:..\..\Core\Inc\FFileManagerWindows.h] [Line: 87]

History: FArchiveFileReader: eek <- UStreamTag::LinkTag <- UStream::LoadIDTag <- UStreamInterface::CreateStream <- UStreamIn

iemand enig idee wat er mis is dank u bij voorbaat

spectrious

Legacy Member
De laatste keer dat ik zo'n scherm zag verschijnen was in 2003 omdat mijn HD infected was ,en et was bad ass ... Mss es scannen

dunno ,kben nie expert op da vlak

Metal-G

Legacy Member
ga da mss is vragen op het atari forum ? ik denk dat je daar beter ga geholpen worden.

Mono

Legacy Member
even gegoogled:

Ich hab das Problem jetzt gelöscht, indem ich das spiel deinstalliert und dann den kompletten UT2004-Ordner gelöscht hab. Danach hab ich einen rebooot gemacht und es wieder neu installiert.

uninstallen en compleet verwijderen dus ... rebooten en opnieuw installen
In der anschließenden Fehleranalyse hab ich die Ursache für das Problem gefunden: ich hab sofort nach dem ersten Installieren alle Dateien von UT2003 in den UT2004-Ordner rüberkopiert (vorhandene Dateien hab ich natürlich nicht ersetzt). Das hab ich gemacht, weil Epic behauptet hat, das alle Mods, die in Ut2k3 gehen auch in 2k4 gehen. Aber ganz ist dem doch nicht: ich hab jetzt nach der kompletten Neuinstallation die Dateien von jedem Ornder rüberkopiert. Nachdem ich das beim Maps-Ordner gemacht hab ist der Fehler azfgetreten. Ich hab natürlich das Explorr-Fenster offen gelassen, damit ich in so einem Fall das ganze mit Bearbeiten->Rückgängig wieder rückgängig machen kann. Nachdem ichs rückgängig gemacht hab, hat wieder alles gefunzt. Beim System-Ordner wars ähnlich. Also waren wohl einige UT2k3-Maps und-Mods doch nicht mehr ganz mit 2k4 kompatibel.

Aber wenigsten gehen meine Costum-Skins noch alle.

in het kort: hij had files van zijn oude ut2003 folder gekopieerd naar die van ut2004 ... hij vermoedt dat het probleem hiermee te maken had
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan