Phoo
Legacy Member
ik heb een account en een pass van een duitser gekregen maar ik heb nu de duitse beta. kan iemand zo vriendelijk zijn om de engelse setup door te sturen of een link geven ? [email protected]
thx alvast.
thx alvast.