Shape
Legacy Member
Ik heb Battlefield Vietnam gekocht toen het nog maar net uit was en heb er ook al redelijk wat uurtjes mee doorgebracht
Maar daarnet wil ik een spelletje beginnen en krijg melding :
"Invalid CD-key" ?? Hoe is dit mogelijk ? gisteren ging het nog, heb ervoor nooit problemen gehad en nu opeens ?!
ad: . 
Heb opnieuw geinstalleerd en t is in orde nu
Maar daarnet wil ik een spelletje beginnen en krijg melding :
"Invalid CD-key" ?? Hoe is dit mogelijk ? gisteren ging het nog, heb ervoor nooit problemen gehad en nu opeens ?!
ad: . 
Heb opnieuw geinstalleerd en t is in orde nu


