Archief - probleem cd key

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Code_X9

Legacy Member
hey

ik heb dus een fout gemaakt tijdens dak mijn cd key heb ingedrukt bij Q3 en ik druk op accept en hij accepteert het nog ook... hoe verander ik mijn key?

Teecee

Legacy Member
start q3 op
-> setup
-> cd key

dit was ff moeilijk.. =)

don't thank me baby :)

Blackend

Legacy Member
NIET wijzigen als ge u in OSP mod bevindt, zorg eerst dat ge ZEKER in baseq3 staat. (mods => baseq3 of gewoon Q3A 1.32 ofzo) maar zeker geen osp :-o

Code_X9

Legacy Member
Teecee zei:
start q3 op
-> setup
-> cd key

dit was ff moeilijk.. =)

don't thank me baby :)
yep yep heb het al gevonde... heb Q3 nooit echt gespeeld heeft hier altijd gelegen van ne kameraad.

zeg ma hoe ga ik mutiplayer? hij vind niks van servers???

Code_X9

Legacy Member
Blackend zei:
NIET wijzigen als ge u in OSP mod bevindt, zorg eerst dat ge ZEKER in baseq3 staat. (mods => baseq3 of gewoon Q3A 1.32 ofzo) maar zeker geen osp :-o
huh? i'm a noob in Q3

Code_X9

Legacy Member
Lunake zei:
lolololol :\

readme
faq
google

kom dan es zage
dzj man
euhm fuck off... wette als ge dees zage noemt ik kom maar iets vrage ze aars.


djees man ooee sorry to hurt youre litle gay feelings

EtErN|Ty

Legacy Member
OSP is een modificationo voor quake
ge kunt die downloade op www.orangesmoothie.com
voor de rest moete zien da ge op www.evenbalance.com uw punkbuster in orde brengt.

op de telenet gamers site staan ip's van q3 servers (2 servers nl)
greetz and have fun

lees toch de FAQ is ne keer want daar staat echt wel schoon alles in uitgelegd :)

Code_X9

Legacy Member
EtErN|Ty zei:
OSP is een modificationo voor quake
ge kunt die downloade op www.orangesmoothie.com
voor de rest moete zien da ge op www.evenbalance.com uw punkbuster in orde brengt.

op de telenet gamers site staan ip's van q3 servers (2 servers nl)
greetz and have fun

lees toch de FAQ is ne keer want daar staat echt wel schoon alles in uitgelegd :)
heb faq gelezen en idd tlukt... ma gewoon de manier op da dien andere da hier zij... doe een beetje normaal eh.


;)

Teecee

Legacy Member
als ge zo 100 van die noob vragen ziet zulde het wel begrijpen, geloof me :)

anubiss

Legacy Member
haha lol, tis dat het Q3 forum zo'n drukke bedoening is he ...
Zijt blij da ge nog is ne noob ziet hier :p

Lunake

Legacy Member
ik blijf het zegge
7 pinte! :D
ja pff ik moet da gezaag al jaren aanhoren van waar dit, hoe dit.. ma bon :D

7 pinte!!

[ReF]

Legacy Member
per jaar een pint?

iig, ik had die gewoon als raad gegeven: delete uwe key file in quake3 folder, evenveel letters ;)

Lunake

Legacy Member
nee bano stond op occ iedereen te traktere aan de bar, die moet mij nog 7 pinte :D
volgende occ e ket :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan