Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep yep heb het al gevonde... heb Q3 nooit echt gespeeld heeft hier altijd gelegen van ne kameraad.Teecee zei:start q3 op
-> setup
-> cd key
dit was ff moeilijk.. =)
don't thank me baby![]()
huh? i'm a noob in Q3Blackend zei:NIET wijzigen als ge u in OSP mod bevindt, zorg eerst dat ge ZEKER in baseq3 staat. (mods => baseq3 of gewoon Q3A 1.32 ofzo) maar zeker geen osp :-o
euhm fuck off... wette als ge dees zage noemt ik kom maar iets vrage ze aars.Lunake zei:lolololol :\
readme
faq
kom dan es zage
dzj man

heb faq gelezen en idd tlukt... ma gewoon de manier op da dien andere da hier zij... doe een beetje normaal eh.EtErN|Ty zei:OSP is een modificationo voor quake
ge kunt die downloade op www.orangesmoothie.com
voor de rest moete zien da ge op www.evenbalance.com uw punkbuster in orde brengt.
op de telenet gamers site staan ip's van q3 servers (2 servers nl)
greetz and have fun
lees toch de FAQ is ne keer want daar staat echt wel schoon alles in uitgelegd![]()

Code_X9 zei:heb faq gelezen en idd tlukt... ma gewoon de manier op da dien andere da hier zij... doe een beetje normaal eh.
![]()

Lunake zei:i'm always right!![]()
