Vieri
Legacy Member
De laatste tijd heb ik problemen met men input
ik speel al 2 jaar met input 3.5 en opeens gaat da nimeer
kdenk als ik over heel men muismat beweeg dak zeker 6 keer ne 360° heb gedaan
echt insane snel , en das opeens gekomen
saru heeft zelde prob
iemand die kan helpen?
p.s. Saru betaald in natura , dus gogo :>
ik speel al 2 jaar met input 3.5 en opeens gaat da nimeer
kdenk als ik over heel men muismat beweeg dak zeker 6 keer ne 360° heb gedaan
echt insane snel , en das opeens gekomen
saru heeft zelde prob
iemand die kan helpen?
p.s. Saru betaald in natura , dus gogo :>


ad: mja kem ook da probleem da suckz


