Archief - probje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vieri

Legacy Member
De laatste tijd heb ik problemen met men input

ik speel al 2 jaar met input 3.5 en opeens gaat da nimeer

kdenk als ik over heel men muismat beweeg dak zeker 6 keer ne 360° heb gedaan

echt insane snel , en das opeens gekomen

saru heeft zelde prob

iemand die kan helpen?

p.s. Saru betaald in natura , dus gogo :>

White_Dwarf

Legacy Member
da willek eigelijk ook wel is wetne want heb da ook vrij dikwijls moet cosntant aan menne input liggen mosen da veranderd constant

BZRK

Legacy Member
'direct input' vinkske veranderd?
Wel TO restarten, anders ziede geen verschil.

nofunatall

Legacy Member
pfoe vieri
gij ownt zo al hard genoeg
this ni meer dan eerlijk daze u zo nen handicap me een slechte mouse sens geve, anders ist ni eerlijk :)

st0rmr1d3r

Legacy Member
ge hebt toch geen logitech mouseware installed he ?
ik had da ook gedaan omda orbi mij da zei dat da goed ging maar ik speel met mouse sense 2.7 ,ne steelpad en nen mx500 ,en op die sense draaide ik op nen afstand van 10 cm met men muis 4 keer 360°

had etzelfde probleem -> dit was bij mij de oplossing.
indien ge nu geen mouseware staan hebt weet ik ook niets te zeggen sry

yaris

Legacy Member
Wat jullie voor hebben is een fout in windows xp, nl dat je een acceleratie krijgt dat afhangt hoe snel jeje muis beweegt. Op de site van G-shot vind je een patch hiervoor.

nofunatall

Legacy Member
yaris zei:
Wat jullie voor hebben is een fout in windows xp, nl dat je een acceleratie krijgt dat afhangt hoe snel jeje muis beweegt. Op de site van G-shot vind je een patch hiervoor.

zoals we al gezegd hadde --> direct input ! :)

PsYchO.p2

Legacy Member
in ander poort gestoken, usb/groen spul gewisselt ofzo? muis acceleratie aangezet in windows dunno

SnOw

Legacy Member
ik heb da constant ma kzen da gewend :p
gewoon door in verkeerde usb poort te steken, of zelf eruit en insteke van usb poort kan da zelf doen. Schijt software vo muis kan da doen klote (zeker logitech mouseware, must kill it)

yaris

Legacy Member
Vieri, ga gewoon is naar de gshot zijn pandora site of vraag aan hem wat te doen, ik heb die patch ook geinstalleerd en sindsdien werkt het goed hier dus probeer dat eens.

$aRu^

Legacy Member
:sad: mja kem ook da probleem da suckz :(

ps: die natura is voor op volgende lcd

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
wij willen allemaal een stukske $aRu^
will there be enough for everyone o.O :D

=[PraetoriaN]=

Legacy Member
Nog een probleem mensen:


Mijn speed met top is perfect, zonder top is het geheel verneukt. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan