Archief - Pre-Fom cup Starcraft 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Orph4nus

Legacy Member
Naar aanleiding van komende Frag-O-Matic gaan we terug met Bescene in samenwerking met Steelseries een kleine pre fom cup organiseren. De prijzen worden uitgedeeld op Frag-O-Matic door onze admin Orph4nus.

Prijzen:

1ste plaats
Starcraft 2 game
Steelseries QCK Starcraft Special Edition
Blizzard Starcraft 2 Marine figure
Blizzard Zerg badge
Blizzard WOW Tshirt
Blizzard Blizzcon Bag ( bruin )
Steelseries water bottle

2de plaats
Starcraft 2 game
Blizzard Starcraft 2 Puzzle
Steelseries QCK Starcraft Special Edition
Steelseries water bottle

3de plaats
Steelseries QCK Starcraft Special Edition
Steelseries water bottle

4de plaats
Steelseries QCK Starcraft Special Edition
Steelseries water bottle

Extra : Wanneer we de kaap van 32 spelers halen zal de winnaar ook een Steelseries 5Hv2 MOH Headset krijgen en zullen ook nog een troostprijs voorzien voor de meest ongelukkige speler van het tornooi. Gekozen door onze Livestreamers.

Toernooi informatie:

Het toernooi zal doorgaan op zondag 18 september. Inschrijven is heel simpel, zet gewoon je starcraft 2 nickname + identifier onderaan in een comment van het Bescene artikel dat je HIER kan vinden.. Het toernooi zal dan starten om 13u35. Zorg er zeker voor dat je op het #Bescene kanaal zit op irc @ Quakenet. Zodat alle communicatie vlot verloopt. Zorg er ook voor dat je het op het Bescene kanaal zit in starcraft 2 zelf. Zoals je hierboven al kon lezen is inschrijven de boodschap. Bescene zal dit event ook coveren met niemand minder dan Willonic als shoutcaster.

Rules & updates komen zeker nog in de loop van de week wees er dus zeker van dat je Bescene.net blijft volgen.

Bescene.net wenst alvast alle deelnemers veel geluk toe in het toernooi zondag.

BelgianTerror

Legacy Member
Ow, ik zal er samen met Fodbaddun zijn voor coverage van 9lives ;)

Is er ergens al een topic/form waar je met mensen kan afspreken voor carpool ofzo? Van limburg -> Brussel is ver ;) xd

Orph4nus

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Ow, ik zal er samen met Fodbaddun zijn voor coverage van 9lives ;)

Is er ergens al een topic/form waar je met mensen kan afspreken voor carpool ofzo? Van limburg -> Brussel is ver ;) xd

Op het Forum is er een deel dat Carpooling noemt ;D

Furywitch

Legacy Member
DaTa zei:
Verloren in de 2de ronde, jammer :(.

Ik al in de eerste. ^-^, moest tegen top master speler spelen en hij was tos.

TvP is dan nog eens men weakest match up ach ja =).

bouli

Legacy Member
4de plaats :), moet nu tegen sheriff voor 3de-4de plaats dus zal wel verliezen. :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan