Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoidBerg zei:maar zo gaje van sommige clans hun tacs te wete kome, en da mag ni :naughty:
wow thx des voor de info, nu ga ik veel warren!DesorteD zei:imo is het meer waardevol van is goed op u bakkes te gaan tegen een goei clan en daaruit te leren.
gewoon veel warren en ervaring opdoen is de enige manier om goed te worden

die van levitation zijn nicemrjack zei:Ja op gotfrag bekijk ik der veel ^^ maja kwou der toch zo graag es van tek 9 ofzo :/ team be :'( tzijn haast allemaal amerikaanse clans op gotfrag

DesorteD zei:imo is het meer waardevol van is goed op u bakkes te gaan tegen een goei clan en daaruit te leren.
gewoon veel warren en ervaring opdoen is de enige manier om goed te worden

eCu- zei:njah why not , kheb ier nog nen oude demo liggen van tegen 4k ...
we waren toen 9-11 verloren , ma goe gespeeld !
http://users.pandora.be/ahrend/demo's/

mrjack zei:DEMO DEMO!!ma die demo van ecu stopt plots na ne tijdje -_-
![]()

mrjack zei:DEMO DEMO!!ma die demo van ecu stopt plots na ne tijdje -_-
![]()

eCu- zei:bedoel ja na dat er 20 ronden zjin gespeeld ?![]()