Archief - Portal 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
Hij is er eindelijk, in sommige winkels toch ^^
Ik maak hier nog een thread, omdat het gemakkelijker is om af te spreken voor xbox360 only.
Delen van de campaign in spoiler tags, thnx ^^

Twilkie

Legacy Member
Ik snap niet dat voor zo'n game niet eens een thread bestond?
Anyway, hebben al de GM's hem al binnen? Kan niet wachten om hem te spelen.
Stephen Merchant als Weathly gaat hilarisch zijn.

Naradia

Legacy Member
Idd, ik volgde het op het shooter-deel forum, maar daar voor co-op is het enkel pc, drm hier is nen nieuwen gemaakt.
Het is niet voor niets de game van het jaar (tot op dit moment), mag wel threads op verschillende deelfora hebben imo ^^

Naradia

Legacy Member
Btw. vanmiddag komt hij binnen bij Bart smit zaken, moest de saturn een beetje ver zijn ^^

Twilkie

Legacy Member
Game mania HAsselt verkoopt hem in elk geval. Net gekocht. Ze hebben groen licht van de hoofdzetel.

Runkle

Legacy Member
Hij is geniaal, beetje singleplayer en co-op liggen spelen.
De humor is echt te droog en te zalig.

Naradia

Legacy Member
2h onderweg geweest (niemand kon me voeren, dus met de fiets moeten gaan :() maar kheb het wel, nu installeren en dan back with GLaDOS.

Naradia

Legacy Member
Single player was toch wat kort imo, uitgespeeld op 8 uur.

Nu is beginnen op co-op.

Spandi

Legacy Member
Die zou even lang zijn. 16u, dat is tegenwoordig al een lang spel :)

Naradia

Legacy Member
Idd, wel lastig davet enkel met friends is of local, als ge niemand hebt dat dat spel heeft of niet wil herbeginnen voor u = no co-op

Naradia

Legacy Member
ok, toegevoegd, ondertussen al is geprobeerd met mijn broer maar hij heeft 0 inzicht :/

Runkle

Legacy Member
Haha, ik zeg u wel: als ge met mij doet ik ga u het meest laten doen aangezien ik co-op al heb. Als het echt niet lukt help ik wel uiteraard.

Xerieus

Legacy Member
Ik weet niet of nog iemand het probleem heeft maar als ik Portal 2 probeer te spelen online met een vriend dan heeft diegene dat het spel host geen enkel probleem en hij die joint ontzettende lag tot op het onspeelbare.

We hebben vaak geprobeerd te wisselen heel de avond door maar het is zo onspeelbaar dat we niet eens 1 kamer kunnen afmaken! Andere games zoals left 4 dead 2 etc spelen wel vlot zonder enige lag.

wtf??

Runkle

Legacy Member
Naradia, als ge beetje coöp wilt laat maar weten, blokken zit er toch niet in met dit weer.

Naradia

Legacy Member
Snoeckers zei:
Naradia, als ge beetje coöp wilt laat maar weten, blokken zit er toch niet in met dit weer.

Kheb een ander broer uitgeprobeerd, en hij begon het wel in te zien, dus ge moet gn 2x de coöp uitspelen, thnx toch ^^

Runkle

Legacy Member
Hehe, geen probleem.

Heb net de singleplayer uitgespeeld, nooit echt lang lang vastgezeten op 1 kamer (af en toe wel eens moeten denken). Maar wel een leuk einde :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan