Archief - poll:koop jij finest hour

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

als je een ps2 hebt zal je dan COD:finest hour kopen ?


  • Totaal aantal stemmers
    85
  • Opiniepeiling gesloten.

Mich

Legacy Member
bwa, kweet nie. kheb nog nie veel screens en filmkes gezien eigenlijk, dus kan er ook nie echt al over oordelen. laten we hopen dat het dezelfde sfeer en intensiteit heeft als op de pc.

tupacker

Legacy Member
Bwa,ik denk het niet.....Voor console word het mss wel 1 van de beste shooters, MAAR op pc blijft hij nog altijd beter volgens mij.........!maar iemand die het niet kan draaien op pc is dit natuurlijk zaalig é.


cya

meestermongool

Legacy Member
schietspelen is meer voor pc en race , sports is dan weer voor ps2 ,xbox...

NaaiT

Legacy Member
imo iet meer vo ps2forum, mo kom :/

ik gaat dus ni kope, wan kzou er alleen kunne naar kijke :p

meestermongool

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
imo iet meer vo ps2forum, mo kom :/

ik gaat dus ni kope, wan kzou er alleen kunne naar kijke :p



als je van die bakjes met knopjes op koopt kun je ook spelen
is maar een tip
:niceone:

NaaiT

Legacy Member
meestermongool zei:
als je van die bakjes met knopjes op koopt kun je ook spelen
is maar een tip
:niceone:
kga da ni kope vo 1 game ze dude, kzwem nu ook ni int geld :p

Tr!ckY*

Legacy Member
moest ik een ps2 hebben zou ik het niet kopen... al die shooters op console amuseren me niet ( cs, mohaa, ... )

Ik sluit me dus aan bij meestermongool dat shooters op een pc gespeeld moeten worden :p

Twoline

Legacy Member
ja waarschijnlijk wel, mijn broer is zot van shooters op console, speelt dat (ja tis nen raren) nog altijd liever op console dan op pc :crazy: .

mrjack

Legacy Member
Shooters op de ps2 heeft een slechte besturing, koop de versies van de pc :music:

F0x

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
kga da ni kope vo 1 game ze dude, kzwem nu ook ni int geld :p
zou jij dan beter niet wat minder moderaten en wat meer gaan werken??? :p ;)

OT: shooters horen ni thuis op de ps2, die controles zen meestal heel irritant

NaaiT

Legacy Member
F0x zei:
zou jij dan beter niet wat minder moderaten en wat meer gaan werken??? :p ;)

OT: shooters horen ni thuis op de ps2, die controles zen meestal heel irritant
lol zoveel zal da ni uitmake ze :p

en idd, de versies van mohaa op ps/ps2 vonk ook wel irri, moede zo gaan richte naar die peetjes me uwe joystick :/

uterke

Legacy Member
mrjack zei:
Shooters op de ps2 heeft een slechte besturing, koop de versies van de pc :music:

bwa, das gewoon wa wennen, maar ik em toch een keyboard & mouse van logitec voor ps2 :)

Mich

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
lol zoveel zal da ni uitmake ze :p

en idd, de versies van mohaa op ps/ps2 vonk ook wel irri, moede zo gaan richte naar die peetjes me uwe joystick :/

kvind de besturing van mohfr op ps2 juist zalig (en dan speel ik nog zonder crosshair)
ksnap trouwens nie wa iedereen tegen shooters op console heeft. tspel is aangepast voor de consoles dus ge kunt er imo evenveel plezier aan beleven as aan die versies voor op de pc.

amdr

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
lol zoveel zal da ni uitmake ze :p

en idd, de versies van mohaa op ps/ps2 vonk ook wel irri, moede zo gaan richte naar die peetjes me uwe joystick :/
speel op men xbox ook raven shield en idd, int begin is da moeilijk e, ma na nen tijd lukt da vree goe :)

cabel men

Legacy Member
wrm allees ps2 ?! ps2 eeft slechtere controllers vvoor fps als xbox zenne! ik koop et op xbox

kreimkcake

Legacy Member
de eerste moh kwam toch uit op playstation en doe was zeker niet slecht hoor
en ja ik ga finest hour zeker kopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan