Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Nighthawk. zei:imo iet meer vo ps2forum, mo kom :/
ik gaat dus ni kope, wan kzou er alleen kunne naar kijke![]()
kga da ni kope vo 1 game ze dude, kzwem nu ook ni int geldmeestermongool zei:als je van die bakjes met knopjes op koopt kun je ook spelen
is maar een tip
![]()

zou jij dan beter niet wat minder moderaten en wat meer gaan werken???.Nighthawk. zei:kga da ni kope vo 1 game ze dude, kzwem nu ook ni int geld![]()
lol zoveel zal da ni uitmake zeF0x zei:zou jij dan beter niet wat minder moderaten en wat meer gaan werken???![]()
![]()
OT: shooters horen ni thuis op de ps2, die controles zen meestal heel irritant

mrjack zei:Shooters op de ps2 heeft een slechte besturing, koop de versies van de pc![]()

.Nighthawk. zei:lol zoveel zal da ni uitmake ze
en idd, de versies van mohaa op ps/ps2 vonk ook wel irri, moede zo gaan richte naar die peetjes me uwe joystick :/
speel op men xbox ook raven shield en idd, int begin is da moeilijk e, ma na nen tijd lukt da vree goe.Nighthawk. zei:lol zoveel zal da ni uitmake ze
en idd, de versies van mohaa op ps/ps2 vonk ook wel irri, moede zo gaan richte naar die peetjes me uwe joystick :/
