Archief - Point of Existence mod

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dibo

Legacy Member
minpunten:

- de rol van infantry is nutteloos, aangezien alle maps volgepakt staan met tanks.
- de tanks rijden meestal niet, maar staan ergens van ver te knallen op alles wat beweegt: saaie bedoening als je het mij vraagt.
- de physics van de helicopters zijn NOG gemakkelijker: iedereen kan er mee vliegen.
- de maps zijn veel te groot, het duurt een half uur voor je bij een vlag bent.
- ook al is het een beta: de voice commands zijn nog niet in het Russisch.
- de minimap trekt op niets, ge ziet soms uzelf er niet eens op. (er is wel al een patch voor nu).
- de gameplay is gewoon niet leuk, wegens een gebrek aan actie.
- ...


't Is te hopen dat EoD mijn verwachtingen wèl kan inlossen.

jager te paard

Legacy Member
-= BB | Ði Bo = zei:
minpunten:

- de rol van infantry is nutteloos, aangezien alle maps volgepakt staan met tanks.
- de tanks rijden meestal niet, maar staan ergens van ver te knallen op alles wat beweegt: saaie bedoening als je het mij vraagt.
- de physics van de helicopters zijn NOG gemakkelijker: iedereen kan er mee vliegen.
- de maps zijn veel te groot, het duurt een half uur voor je bij een vlag bent.
- ook al is het een beta: de voice commands zijn nog niet in het Russisch.
- de minimap trekt op niets, ge ziet soms uzelf er niet eens op. (er is wel al een patch voor nu).
- de gameplay is gewoon niet leuk, wegens een gebrek aan actie.
- ...


't Is te hopen dat EoD mijn verwachtingen wèl kan inlossen.

Tis versie 0.1....wa verwachte.

oberon_sedai

Legacy Member
-= BB | Ði Bo = zei:
Ben ik de enige die die mod bescheten vind? :unsure:

blijkbaar ;)


geef die mannen ff een kans, will ya.

't is altijd afwegen, iets releasen dat nog niet ok is, of iedereen laten wachten.

met een vroege release komt er sneller feedback, en gaan de devs rapper kunnen debuggen.

Lt. Joris

Legacy Member
oberon_sedai zei:
blijkbaar ;)


geef die mannen ff een kans, will ya.

't is altijd afwegen, iets releasen dat nog niet ok is, of iedereen laten wachten.

met een vroege release komt er sneller feedback, en gaan de devs rapper kunnen debuggen.

right on !!! - die manne zijn daar lang mee bezig hoor - en jullie breken het maar af - wacht maar af het zal wel beter worde - maar ik hoop toch dat die maps een stuk kleiner worde - en dat er ook een city map komt :niceone:

sparco

Legacy Member
die manne die die mod maken breken dc ook heel den tijd af en denken dat hun models 1000 x beter zijn enz :lol:

Tyken

Legacy Member
ok ik heb die mod 5 min gespeeld en die mod is belachelijk sorry. der zijn zoveel minpunte. ma het ergste zijn die vliegtuigen, tzijn lijk papieren vliegerkes :unsure:

de prullenmand is, ahoi weeeeeeeeeeral 400 MB verspild :ironic:

jager te paard

Legacy Member
sparco zei:
die manne die die mod maken breken dc ook heel den tijd af en denken dat hun models 1000 x beter zijn enz :lol:

Ale , toon me is maar die manne die die mod maken DC afbreken.

sypro9000

Legacy Member
je moet niet echt zeggen dat het vlut is he :p . ik versta dat grotendeels voor een mod , plijsters are comming

dibo

Legacy Member
Lt. Joris zei:
right on !!! - die manne zijn daar lang mee bezig hoor - en jullie breken het maar af - wacht maar af het zal wel beter worde - maar ik hoop toch dat die maps een stuk kleiner worde - en dat er ook een city map komt :niceone:

Bwa, ik geef gewoon mijn mening...
Als iedereen het gaat ophemelen dat brengt het ook niet op want dan weten ze niet wat er mis is. Ik vind het gewoon slecht (persoonlijke mening), juist gelijk ik DC ook niet al te denderend vond.
Dat heeft niets met afbreken of muggenziften te maken hoor.

Ik ben al blij dat Tyken dezelfde mening heeft! :p

Lord_Skul

Legacy Member
manne
een bieke realistisch worde
die mod heeft als release 0.1
da wilt zegge da die 10 % ver staan
das nog gene vette
maar het concept ligt er al
naar grafisch moete nu nie gaan zien want das toch nog nie af

ik denk da er wel toekomst inzit

en dees is een probeerselke voor ons

stinky

Legacy Member
Wanneer komt de echte mod van poe uit ik bedoel dus ni de béta maar de echt, of is daar weinig verschil tussen?

Tempest

Legacy Member
Zugt vooraleer de 1.0 er is zullen we wsl nog een jaar of 2 moeten wachten als er ooit wel een full version komt :ironic:. Vooraleer dit gebeurd zal er eerst nog ne 0.2 en ne 0.3 en misschien nog ne heleboel versies tussen die 2. Dus heb geduld plz. Zie maar nar EOD voor BF. Die 0.1 suckte ook vree hard. En toen de 0.21 er was werd da keiveel gespeeld. En de 0.31 hebk nooit gespeeld omda toen BFV er al was.

Weinig actie zeggen jullie :wtf:, gij hebt die map elimani triangle ofzo noemt ie, nog niet gespeeld zeker. Voortdurend actie joh :applause:

Lt. Joris

Legacy Member
allééé die map zal ik ook ens spele - ik vind savanna swamp ofzoiet goe - daar hebben de russen parachute spawnpoints - origineel vind ik :) - en ik van da een sjiek jungle mapje

oberon_sedai

Legacy Member
Lt. Joris zei:
daar hebben de russen parachute spawnpoints - origineel vind ik :) -


was dat sarcastisch of heb je nog nooit BF1942 gespeeld. Er zijn verschillende mappen met para-spawn points.Market Garden is er zo een bvb .

Tempest

Legacy Member
Jupz DZ is naast die kerk dan zo. Of zitk weer helemaal verkeerd :unsure:

Foose

Legacy Member
HUMMEEEEER :woohoo:
Is er ditmaal ook schade aan de heli's / plane's / ..
Alez, zo echt grote schade dat je heli niet per total is, maar dat het sturen moeilijker wordt als je vliegt hoemeer hij beschadigd is

warelfs

Legacy Member
ik vind de poe mod tog goe voor een beta 1 ( buiten de map) en die grafics ja vallen mee en
.ik vind dat het geen papiere vliegtuigjes zijn
. dat de heli controls simpel zijn is zelfs heel goe voor wa moet da moeilijk zijn
. met die tanken vechten is ook erg cool waneer je nog eens 3 tanken achter je hebt
+ dat zou ook erg cool zijn in city maps ( beta2 neet a city map!!!!!!)
.en deze mod is gewoon beter dan WWII mod
.die AA tanks zijn erg goei AA's maar somes wel iritant als ge door ze word af geschoten dus (vind ik) dat hun machienegeweren minder dmg moeten doen

zo nu hebt ge mijn mening over de mod!
PS: breek het nie af het blijf hoe ge het keert of draai de beste mod tot nu toe voor bf:v !!! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan