Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-= BB | Ði Bo = zei:minpunten:
- de rol van infantry is nutteloos, aangezien alle maps volgepakt staan met tanks.
- de tanks rijden meestal niet, maar staan ergens van ver te knallen op alles wat beweegt: saaie bedoening als je het mij vraagt.
- de physics van de helicopters zijn NOG gemakkelijker: iedereen kan er mee vliegen.
- de maps zijn veel te groot, het duurt een half uur voor je bij een vlag bent.
- ook al is het een beta: de voice commands zijn nog niet in het Russisch.
- de minimap trekt op niets, ge ziet soms uzelf er niet eens op. (er is wel al een patch voor nu).
- de gameplay is gewoon niet leuk, wegens een gebrek aan actie.
- ...
't Is te hopen dat EoD mijn verwachtingen wèl kan inlossen.
-= BB | Ði Bo = zei:Ben ik de enige die die mod bescheten vind?![]()
oberon_sedai zei:blijkbaar![]()
geef die mannen ff een kans, will ya.
't is altijd afwegen, iets releasen dat nog niet ok is, of iedereen laten wachten.
met een vroege release komt er sneller feedback, en gaan de devs rapper kunnen debuggen.
sparco zei:die manne die die mod maken breken dc ook heel den tijd af en denken dat hun models 1000 x beter zijn enz![]()
had ge op hun irc channel moeten zitten tijdens de release van poejager te paard zei:Ale , toon me is maar die manne die die mod maken DC afbreken.

Lt. Joris zei:right on !!! - die manne zijn daar lang mee bezig hoor - en jullie breken het maar af - wacht maar af het zal wel beter worde - maar ik hoop toch dat die maps een stuk kleiner worde - en dat er ook een city map komt![]()

, gij hebt die map elimani triangle ofzo noemt ie, nog niet gespeeld zeker. Voortdurend actie joh :applause:Lt. Joris zei:daar hebben de russen parachute spawnpoints - origineel vind ik-
