Archief - poekmon leaf grean / fire red?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MeTa-

Legacy Member
zijn deze games gewoon een remake van red en blue ?

of zitten er veel verschillen in?

FRozEN_FRoST

Legacy Member
Der zit ne wireless adapter bij, ge kunt linke me RS en Colosseum, der zitte enkele nieuwe eilanden in.

MeTa-

Legacy Member
zijn de pokemon schoonder gemaakt dan in de gewone red en blue? want daar trok diene geodude op geen reet :p em had precies een kuif en stak een duim okmhoog :p

°Roelerhond°

Legacy Member
MeTa- zei:
zijn de pokemon schoonder gemaakt dan in de gewone red en blue? want daar trok diene geodude op geen reet :p em had precies een kuif en stak een duim okmhoog :p
:rofl:
ik dacht da ook altijd :p

the evil ganon

Legacy Member
MeTa- zei:
zijn de pokemon schoonder gemaakt dan in de gewone red en blue? want daar trok diene geodude op geen reet :p em had precies een kuif en stak een duim okmhoog :p

Pokémon zullen wrss wel anders gemaakt zijn, maar als ze dan schoner zijn...

Ik koop mij wrss Firered...:)

FRozEN_FRoST

Legacy Member
Yupyup, ze zijn mooier ;)
Anyway, kwil deze wel graag hebbe, Blue was imo het beste Pokémon spel.

MeTa-

Legacy Member
hopelijk meer pokemon?

kunde in deze versie als ook de 3 starters pokemon vangen in de rest van het spel?

fartbunny

Legacy Member
ik hoop dat ze enkel de pokémon van de red en blue versie gebruiken... die nieuwe vond ik zo dom als ze groot waren en gewoon meer uitmelkerij.. ze mogen wel features uit de andere pokémon versies gebruiken, maar geen van die nieuwe pokémon :p

MeTa-

Legacy Member
fartbunny zei:
ik hoop dat ze enkel de pokémon van de red en blue versie gebruiken... die nieuwe vond ik zo dom als ze groot waren en gewoon meer uitmelkerij.. ze mogen wel features uit de andere pokémon versies gebruiken, maar geen van die nieuwe pokémon :p
mja, ik bedoel, alle pokemon :)

in red en blue kon je niet alle 151pokemon vangen?

zappy

Legacy Member
MeTa- zei:
mja, ik bedoel, alle pokemon :)

in red en blue kon je niet alle 151pokemon vangen?

je kon er 150 vangen, met het nodige ruil en opnieuwstart werk(voor de starters).

FR/GL zijn remakes, maar leunen meer naar de kant van R/S, hebben meer pokémons (Johto Pokémons) en enkele extra's die zelfs R/S niet hadden. Op de eilanden zal je Johto Pokémons vinden en de mogelijkheid om te linken met R/S en ik denk ook Colosseum(vermoedelijk gaat dit eerder). Als je R/S/C/FR/GL hebt kan je, als Deoxys ook in de EU versie zit, 383 Pokémons vangen, 384 als je Channel koopt.

jodabin

Legacy Member
zover ik weet zijn er 201 om te vangen. En het ziet er idd mooier uit. Eigenlijk is het een remake van Red/blue met de graphics van Ruby/sapphire.

SuiCiDe_kOnIJn

Legacy Member
Speaking of pokemon.
Pokemon emerald ziet er sweet uit. :]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan