Archief - plezantste clan part 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

plezanste clan part 5


  • Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten.

Anch

Legacy Member
Geobjectiveerd moet het wel Boozze of Ind zijn. Deze bestaan immers het langst. En zonder een groep mensen die met elkaar op kunnen schieten hou je het niet zo lang vol.

Bzz of Ind dus!!!

Anch

Legacy Member
Anch zei:
Geobjectiveerd moet het wel Boozze of Ind zijn. Deze bestaan immers het langst. En zonder een groep mensen die met elkaar op kunnen schieten hou je het niet zo lang vol.

Bzz of Ind dus!!!


P.s. persoonlijk zou ik voor w@co of Dc! kiezen maar imo moet je verder proberen te kijken dan wat je zelf vind!

L.E.D.

Legacy Member
IND, is da ni die samenraapsel van ex rtcw spelers die wel wilde en niet konden met gekickte members uit respectvolle clans met als mascotte een 37 jarige maagd met de leuke naam GREET onder verborgen leiding van een wannabe panzerslet ?

Of ben ik mis ?

PS. ET SUX



PPS. hey ind !

Denzel

Legacy Member
LED n/o ma gij zijt een dikke zaag, blijf dan op uw forum, meer als de helft van uw posts, is van ET sux en shit,

saasnol? k

L.E.D.

Legacy Member
Denzel zei:
LED n/o ma gij zijt een dikke zaag, blijf dan op uw forum, meer als de helft van uw posts, is van ET sux en shit,

saasnol? k

kzou wel willen maar RTCW wordt niveel meer gepost. :sad:
En mijn mening is mijn mening en ik zet in elke post ET sux hoor :unsure:

Smikkelone

Legacy Member
ik vote vor S3 .... maar ja iedereen vergeet ons natuurlijk :(

Mayh3M

Legacy Member
Denzel zei:
LED n/o ma gij zijt een dikke zaag, blijf dan op uw forum, meer als de helft van uw posts, is van ET sux en shit,

saasnol? k
gij zijt ook een zaag op ventrilo! (mee al die limburgers begot :()
LED hee gelijk! (maar dat is ind in't algemeen, ind.et niet echt, daar zijn enkel ik en pitt van "de oude garde")

DeKoen

Legacy Member
Mayh3M zei:
gij zijt ook een zaag op ventrilo! (mee al die limburgers begot :()
LED hee gelijk! (maar dat is ind in't algemeen, ind.et niet echt, daar zijn enkel ik en pitt van "de oude garde")

zit gij ni bij BZZ?

greetje

Legacy Member
Mayh3M zei:
LED hee gelijk! (maar dat is ind in't algemeen, ind.et niet echt, daar zijn enkel ik en pitt van "de oude garde")

ik ben nog van voor uwen tijd begot !

<-- ouw garde 2


EDIT1: een caln dat al zo oud is, kan niet volledig uit de oude kern bestaan imo

BZZ is toch ook niet volledig oude kern? die hebben toch ook vanalles en nog wat gerecruit...
so stop pointing at ind plz !!

EDIT2: wie zijn dan al die gekickte members uit respectvolle clans?

Pitt

Legacy Member
L.E.D. zei:
IND, is da ni die samenraapsel van ex rtcw spelers die wel wilde en niet konden met gekickte members uit respectvolle clans met als mascotte een 37 jarige maagd met de leuke naam GREET onder verborgen leiding van een wannabe panzerslet ?

1-> 'wilde maar niet konden' ? Wij hebben al genoeg bereikt in rtcw en in ET, dus ga aub erges anders zage ( of ben je nog steeds aan het wenen over bertcwl met six?). Ind bestaat al even lang als bzz, dus zaag ni. btw: onze lineup is al geruime tijd: Bort-Kous-Tjo-Greet-Jester-Pietsnot-Denzel -> 4 nieuwe members in ind -> bort en kous zaten al lang voor ET in rtcw, Tjo heeft zich genoeg bewezen, Jester en Denzel komen van ET en Pietsnot komt van rtcw, dus uw fucking uitleg slaat op nix tbh

2-> 'gekickte members uit respectvolle clans' ? Alleen Vis . En ik betwijfel of ie er nog lang gaat zitten. EN GE MOET NI OP ONS ZAGEN DAAROVER WANT WAAR GING DESTRO HEEN NA GEKICKT TE ZIJN UIT IND?

3-> 'Greet = one cool bitch'.

4-> Als niemand anders wil panzeren in de rtcw-tijd dan moet toch iemand het doen?

Ik had toch wel wijzere woorden verwacht van iemand van uw leeftijd/comm leader

ps: blijf bij uw eigen community en maakt andere clans zwart, k?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan