plauZ
Legacy Member
eurovisisongfestival imo!boOort zei:allemaal vriendjespolitiek!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eurovisisongfestival imo!boOort zei:allemaal vriendjespolitiek!
[IBZF]Mordholio zei:IK stemde voor IND special voor visje![]()
Anch zei:Geobjectiveerd moet het wel Boozze of Ind zijn. Deze bestaan immers het langst. En zonder een groep mensen die met elkaar op kunnen schieten hou je het niet zo lang vol.
Bzz of Ind dus!!!
Denzel zei:LED n/o ma gij zijt een dikke zaag, blijf dan op uw forum, meer als de helft van uw posts, is van ET sux en shit,
saasnol? k
ad: 
L.E.D. zei:kzou wel willen maar RTCW wordt niveel meer gepost.ad:
En mijn mening is mijn mening en ik zet in elke post ET sux hoor![]()

gij zijt ook een zaag op ventrilo! (mee al die limburgers begotDenzel zei:LED n/o ma gij zijt een dikke zaag, blijf dan op uw forum, meer als de helft van uw posts, is van ET sux en shit,
saasnol? k
)Mayh3M zei:gij zijt ook een zaag op ventrilo! (mee al die limburgers begot)
LED hee gelijk! (maar dat is ind in't algemeen, ind.et niet echt, daar zijn enkel ik en pitt van "de oude garde")
Mayh3M zei:LED hee gelijk! (maar dat is ind in't algemeen, ind.et niet echt, daar zijn enkel ik en pitt van "de oude garde")
sorry duifke, compleet vergetengreetje zei:ik ben nog van voor uwen tijd begot !
<-- ouw garde 2
L.E.D. zei:IND, is da ni die samenraapsel van ex rtcw spelers die wel wilde en niet konden met gekickte members uit respectvolle clans met als mascotte een 37 jarige maagd met de leuke naam GREET onder verborgen leiding van een wannabe panzerslet ?