Archief - PlayStation Store - april 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
18 april 2012


België


DEMOS

► Birds Of Steel (1.9 GB)

GAMES

► The House of the Dead 4 (€7.99)
► NHL 12 (€69.99)

► (PS2) Red Faction (€9.99)
► (PS2) Stuntman: Ignition (€9.99)


Japan


DEMOS

► Gal*Gun​


USA


DEMOS

► Skullgirls
► Sniper Elite V2

GAMES

► The House Of The Dead 4 ($9.99)
► Dead Rising 2 Off The Record ($19.99)
► NHL 12 ($59.99)​

Sixpack3

Legacy Member
Goldrusher zei:
► (PS2) Stuntman: Ignition (€9.99)

Stuntman... die games waren zoooooooooo goed. Ik ben geneigd om deze toch nog eens binnen te halen, for old times sake :)

Goldrusher

Legacy Member
25 april 2012


België


DEMOS

► The Walking Dead (474 MB)
► Dragon’s Dogma (1.7 GB)
► Ninja Gaiden 3 (420 MB)
► MUD - FIM Motocross World Championship

GAMES

► The Walking Dead (€19.99)
► Bejeweled 3 (€14.99) (27 april)
► Zuma (€7.99) (27 april)
► Feeding Frenzy 2: Shipwreck Showdown (€9.99) (27 april)
► MUD – FIM Motocross World Championship (€39.99) (27 april)
► Greg Hastings Paintball 2 (€12.99)
► Grease Dance (€21.99)
► Everybody’s Golf: World Tour Complete Edition (€29.99)

► (PSone) Buzz Lightyear of Star Command (€4.99)


Japan


DEMOS

► Gal*Gun​


USA


DEMOS

► The Walking Dead (474 MB)
► Dragon’s Dogma (1.7 GB)
► Ninja Gaiden 3 (420 MB)

GAMES

► The Walking Dead ($19.99)
► Bejeweled 3 ($14.99)
► Zuma ($9.99)
► Feeding Frenzy 2: Shipwreck Showdown ($9.99)
► Hot Shots Golf: Out of Bounds Complete Collection ($24.99)
► Battlefield 3 ($59.99)
► Grease Dance ($19.99)
► The Cursed Crusade ($19.99)

► (PS2) Red Faction ($9.99)

► (PSone) Future Cop L.A.P.D. ($5.99)
► (PSone) Darkstalkers 3 ($5.99)​

GianniK

Legacy Member
Ik ga de demo's van Ninja Gaiden en Dragon's Dogma zeker checken!!

Lloyd

Legacy Member
Jonas89 zei:
Dat is alleen dus de 1ste episode van The Walking Dead ?

Ja, alleen de eerste. Maar je hebt de keuze om ofwel episode per episode te kopen voor 4,99€ ofwel in 1 keer de 5 episodes voor 19,99€

GianniK

Legacy Member
Innocence zei:
Dragons dogma is gestoord gast :applause:

Heb net de demo gespeeld en ben onder de indruk :). Ik vind het een beetje zoals Dragon Age 2, maar dan beter!

Innocence

Legacy Member
VargasFan zei:
Heb net de demo gespeeld en ben onder de indruk :). Ik vind het een beetje zoals Dragon Age 2, maar dan beter!

Ik vind de demo te kort :D
Dat wordt dus vanaf release kopen en het hele spel ontdekken :niceone:

Dark_ParaSite

Legacy Member
goeie demo's deze week, zeker es downloaden. spijtig da men hd 40gig tegenwoordig te klein is ... altijd 1 demo downen en terug uitvegen stom plek gebrek :(

chellesan

Legacy Member
Everybody’s Golf: World Tour Complete Edition lol dat spel is 5 jaar oud of zo en nu krijgt het een digitale versie in de store, wel leuk mischien denken ze dat ze meer kunnen verkopen nu mensen het ook op de vita kennen

lowscore

Legacy Member
Amaai, The Walking Dead en Dragon's Dogma demos zijn extreem kort. :(

The walking Dead is leuk. Op 3 punten na:
1. Clunky & wonky controls.
2. Invisible walls.
3. 30fps.

Dragon's Dogma kon me niet bekoren.

Dark_ParaSite zei:
goeie demo's deze week, zeker es downloaden. spijtig da men hd 40gig tegenwoordig te klein is ... altijd 1 demo downen en terug uitvegen stom plek gebrek :(

I know the feeling. (60GB hier) Maar ik vertik het om een nieuwe harde schijf te kopen...

hiscore

Legacy Member
chellesan zei:
Everybody’s Golf: World Tour Complete Edition lol dat spel is 5 jaar oud of zo en nu krijgt het een digitale versie in de store, wel leuk mischien denken ze dat ze meer kunnen verkopen nu mensen het ook op de vita kennen

Zoiets mag max. nog 10-15 EUR kosten. 30 EUR... typisch. Is natuurlijk wel een schitterend spel. Heel relaxerend eigenlijk. Ziet er ook nog steeds mooi uit. Mijn favoriete party game eigenlijk.

Lorim

Legacy Member
Ben wel benieuwd naar Dragon's Dogma.. Maar demo's hebben mij de laatste jaren nooit echt overtuigd. Ik vertrouw iedereen hier wel om me te overtuigen als het spel de moeite is :p.

Innocence

Legacy Member
Lorim zei:
Ben wel benieuwd naar Dragon's Dogma.. Maar demo's hebben mij de laatste jaren nooit echt overtuigd. Ik vertrouw iedereen hier wel om me te overtuigen als het spel de moeite is :p.

De demo zelf is enorm kort. Ik heb mezelf er wel op betrapt dat ik de tweede missie al een stuk of 7 keer gespeeld heb :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan