Archief - PlayStation Store - 9 november 2011

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_111109.jpg

gld_psn_store.jpg


FAQ
• update van de Amerikaanse store rond 02.00u onze tijd; Belgische rond 17.00u

• hoe je een buitenlandse account maakt vind je in de PS3 FAQ

• in deze thread enkel games, demo's en de belangrijkste dlc; de volledige update (met ook kleinere DLC, video's, themes, wallpapers, etc.) vind je telkens via de links (klik op het land)

• over de games:

[table=head ]type | in HD ? | trophies ? | speelbaar op PS3 ? | speelbaar op PSP ?
PS3 | ja | ja | ja | nee
DreamCast | ja | ja | ja | nee
MegaDrive | nee | nee | ja | nee
PS2* | nee | nee | ja | nee
PSone | nee | nee | ja | ja
NeoGeo | nee | nee | ja | ja
minis | nee | nee | ja | ja
PSP | nee | nee | nee | ja[/table]

* Dit geldt enkel voor originele PS2-games, niet voor de HD-ports (aka "HD Classics"), die uiteraard wél in HD speelbaar zijn, alsook trophies hebben.

deze week


België


DEMOS

► Rayman Origins (459 MB)
► Lego Harry Potter: Years 5-7 (551 MB)
► Zombie Apocalypse 2 (1.2 GB)
► (Move) Medieval Moves (2 GB)

GAMES

► Zombie Apocalypse 2 (€9.99)
► Premier Manager 2012 (€17.99)
► Call of Duty: Black Ops (€59.99)
► Monopoly Streets (€29.99)
► Prince Of Persia: The Forgotten Sands (€19.99)

► (PSone) Blood Omen: Legacy of Kain (€5.99)
► (PSone) Dezaemon Plus (€4.99)

ADD-ONS

► Call of Duty: MW3
- ELITE Premium Subscription (€49.99)

PSP GAMES

► Football Manager Handheld 12 (€29.99)

► (minis) Fighting Fantasy: The Warlock Of Firetop Mountain (€2.99) ► (minis) Orbit (€2.99)​


Japan


DEMOS

► The Idolmaster 2​


USA


DEMOS

► Rayman Origins
► Ratchet & Clank: All 4 One
► Lego Harry Potter: Years 5-7
► Disney Universe

GAMES

► Dead Space 2 ($29.99)
► Monopoly Streets ($29.99)

► (PS2) Full Spectrum Warrior ($9.99)
► (PS2) Stuntman Ignition ($9.99)

► (PSone) Chrono Cross ($9.99)​


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


coming soon


○ 16/11 ... Jurassic Park: The Game

○ TBA ..... Sam & Max: Beyond Time and Space


to be announced

• TBA ..... Journey
• TBA ..... Trine 2
• TBA ..... Amy
• TBA ..... Retro/Grade
• TBA ..... Smash 'n' Survive
• TBA ..... Alien Spidy

○ TBA ..... Carmageddon: Reincarnation
○ TBA ..... Gotham City Impostors
○ TBA ..... Hawken
○ TBA ..... I Am Alive
○ TBA ..... Oddworld: Stranger’s Wrath
○ TBA ..... Orion: Prelude
○ TBA ..... Rock of Ages
○ TBA ..... Sine Mora
○ TBA ..... Toki Remixed
○ TBA ..... Wildlife: Forest Survival
○ TBA ..... Wrecked: Revenge Revisited
○ TBA ..... Machinarium
○ TBA ..... Awesomenauts
○ TBA ..... Flying Hamster HD
○ TBA ..... Beat Hazard Ultra


meer zodra bekend!


Zie je een fout, stuur me een PM.

chellesan

Legacy Member
oh usa krijgt Chrono Cross en wij zitten nog steeds te wachten op chrono trigger, ik raad iedereen trouwens legacy of kain aan, heb me super mee geamuseerd in mijn jeugd en beschrijft ook het begin van de kain series aan

Belgianbonzai

Legacy Member
oooh nice :)
enkel nog paswoord van mijn US account herinneren nu :(

Jornax

Legacy Member
Heeft iemand zijn mail met code al ontvangen hiervoor? ik had destijds de US account op naam van mijn vaders e-mailadres gemaakt, en hij weet niet meer of hij een mail hiervan gekregen heeft, en zo ja kan het zijn dat hij het al verwijderd heeft :p

Belgianbonzai

Legacy Member
fuck actie is afgelopen lijkt me :(
net thuis gekomen en passwoord reset gedaan

schredy

Legacy Member
Vannacht code ontvangen :niceone: (ook met EU account geprobeerd, maar daar niets ontvangen).

Als we nu eens met 5 onze codes redeemen op 1 account? Ik zie niet direct iets interessants om te kopen voor $5.99, maar met $29.95 valt natuurlijk veel meer te doen...

Jornax

Legacy Member
schredy zei:
Vannacht code ontvangen :niceone: (ook met EU account geprobeerd, maar daar niets ontvangen).

Als we nu eens met 5 onze codes redeemen op 1 account? Ik zie niet direct iets interessants om te kopen voor $5.99, maar met $29.95 valt natuurlijk veel meer te doen...

Juu, ik heb de code nu ook ontvangen :D

Als dat zou werken, wil ik wel meedoen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan