Archief - PlayStation Store - 25 januari 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psn_120125.jpg

gld_psn_store.jpg


FAQ
• update van de Amerikaanse store rond 02.00u onze tijd; Belgische rond 17.00u

• hoe je een buitenlandse account maakt vind je in de PS3 FAQ

• in deze thread enkel games, demo's en de belangrijkste dlc; de volledige update (met ook kleinere DLC, video's, themes, wallpapers, etc.) vind je telkens via de links (klik op het land)

• over de games:

[table=head ]type | trophies ? | speelbaar op PS3 ? | speelbaar op PSP ?
PS3 | ja | ja | nee
Sega DreamCast | ja | ja | nee
Sega CD | ja | ja | nee
Sega MegaDrive | nee | ja | nee
NeoGeo | nee | ja | ja
PS2* | nee | ja | nee
PSone | nee | ja | ja
minis | nee | ja | ja
PSP | nee | nee | ja[/table]

* HD-ports (op de Store staat er altijd "HD" bij) hebben wél trophies.

deze week


België


DEMOS

► The Darkness II (1.5 GB)
► UFC Undisputed 3 (2 GB)

GAMES

► Puddle (€9.99)
► Duke Nukem Forever (€19.99)

PSP GAMES

► Mecho Wars (€4.99)​


Japan


DEMOS

► Beyond the Future: Fix the Time Arrows​


USA


DEMOS

► ScaryGirl
► The Darkness II
► UFC Undisputed 3

GAMES

► ScaryGirl ($14.99)
► Duke Nukem: Forever ($19.99)
► Mortal Kombat ($49.99)​


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


coming soon

• enkel op PlayStation


binnenkort

○ ??/02 ... Trine 2
○ ??/02 ... Gotham City Impostors
○ ??/02 ... Syndicate demo

○ 08/02 ... Shank 2

○ 15/02 ... Mass Effect 3 demo

• 22/02 ... MotorStorm RC


to be announced

• TBA ..... Journey
• TBA ..... Papo & Yo
• TBA ..... Retro/Grade
• TBA ..... Smash 'n' Survive

○ TBA ..... Carmageddon: Reincarnation
○ TBA ..... Counter-Strike: Global Offensive
○ TBA ..... Hawken
○ TBA ..... I Am Alive
○ TBA ..... Joe Danger: The Movie
○ TBA ..... Orion: Prelude
○ TBA ..... Quantum Conundrum
○ TBA ..... Rock of Ages
○ TBA ..... Toki Remixed
○ TBA ..... Tony Hawk's Pro Skater HD
○ TBA ..... Wildlife: Forest Survival
○ TBA ..... Wrecked: Revenge Revisited
○ TBA ..... Alien Spidy
○ TBA ..... Awesomenauts
○ TBA ..... Flying Hamster HD
○ TBA ..... Machinarium
○ TBA ..... Oddworld: Abe's Oddysee HD
○ TBA ..... Oddworld: Abe's Exoddus HD
○ TBA ..... Oddworld: Munch's Oddysee
○ TBA ..... Rayman 3: Hoodlum Havoc HD
○ TBA ..... The House of the Dead III
○ TBA ..... The House of the Dead 4
○ TBA ..... The Simpsons Arcade Game


meer zodra bekend!


Zie je een fout, stuur me een PM.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Jonas89 zei:
ik heb Darkness 2 al getest en t'is zeer goed :niceone: heb al mijn pre-order geplaatst ;)
Zit beetje met het probleem dat ik al 2 pre-orders heb voor die datum (Kingdom of Amalur en Catherine), deze zal er waarschijnlijk maar later inkomen dan :)

Jonas89

Legacy Member
SpeedySpeedsUp zei:
Zit beetje met het probleem dat ik al 2 pre-orders heb voor die datum (Kingdom of Amalur en Catherine), deze zal er waarschijnlijk maar later inkomen dan :)

Kingdom of Amalur speel ik niet (niet mijn genre), maar Catherine is dezelfde release-dag van Darkness 2. Maar mijn voorkeur gaat naar Darkness 2

Schwimm

Legacy Member
Syndicate en The Darkness 2 worden hier zeker getest.

Daarna ook Playgirl, ziet er echt awesome uit (go YouTube that stuff!). Alleen is 15$ wel veel, vind ik. :/

Den_John

Legacy Member
Probeer zeker Syndicate eens uit. Enorm cool spel al vind ik persoonlijk dat het spel iets te felle belichting heeft.

Goldrusher

Legacy Member
Voor wie nog wat yens op een Japanse account heeft staan, zowat alle PixelJunk-games - op het gloednieuwe SideScroller na - zijn momenteel voor amper ¥100 te koop:

PixelJunk Racers 2nd Lap
PixelJunk Monsters
PixelJunk Eden
PixelJunk Shooter
PixelJunk Shooter 2

Zeker de PixelJunk Shooters zijn aanraders. Supermooi, spelen heel vlot en nog best lang ook.

Eden is een soort platformer, Monsters is tower defense, Racers is slot car racing.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan