Mss begijp ik niet goed wat je wilt zeggen maar hoe zal dat mij helpen?
Ik heb ff een search gedaan op "invalid" omdat ik die invalid cd key boodschap kreeg en in die threads stond dat ik eens moest rebooten en als het dan niet hielp herinstalleren en als dat niet hielp --> cd key gepikt.
Die cd-key is nogthans nooit uitgeleend en 't is een originele versie... moest ge het u afvragen
*edit ah ok ja 'k snap het, 'k had uw zin verkeerd gelezen :doh: 'k zal dat is proberen