Archief - Planetside

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Helld0g-

Legacy Member
wie speelt er het nog?

heb es de search gebruikt en er wordt blijkbaar totaal nimmer over gesproke :cry:


ik heb me net gesubscribed op die 30-days + game voor 11.50 pleuros ofzo :applause:

killgore

Legacy Member
ik heb trial is gespeeld

zou het mssch verderdoen als ek tijd heb, ,is wel zeer fun ma et kost teveel tijd voor mij om te levelen :(.

edit: ook nooit goeie betaalmethode gevonden.

Flare

Legacy Member
Kspeel het al een jaar nu, en kvinnet nog altijd zeer tof. Flareh op Werner NC is mn main character.

Fredje

Legacy Member
kheb het 1 maand gespeelt me het trukske van altijd ne nieuwe trial key inb te voere maar da ga nu nimmer :p

en dan nog een maand met die win xp 30 day trial , ge moest CC invoere, ik had da ni gedaan, en 2 weke later krijg ik email dat ik 30 dage kan spele :)


mja anyway

alsk menne nieuwe pc heb dan ga ik het kope ze
want nu heb ik lag in die grote gevechte, ongeveer 5-10 fps in die mega battles :D

en das ambetant om dan me vehicles te rijden/vliege

mja het is gewoon een zalig spel, zeker als ge me u outfit zo nen grote raid uitvoert :D

PH3NOmenon

Legacy Member
Willen de actieve spelers zich nog eens bekend maken aub?

Mijn intresse is weer eens aangewakkerd...

Flare

Legacy Member
Ben sinds 5 september gestopt, spel spreekt me echt nimeer aan... Community zéér sterk verzwakt imo, laatste patches hebben het spel niveel goe gedaan, battle islands waren toch een teleurstelling, etc...

PH3NOmenon

Legacy Member
zou je een klein beetje meer in detail kunnen gaan Flare?

Darth-Falcon

Legacy Member
k heb da spel een maand gespeeld, ma da werd dus uber boring na een week, er is gewoon geen doel, ge pakt een base in en de volgenden dag is heel da eiland terug overgenomen

Flare

Legacy Member
PH3NOmenon zei:
zou je een klein beetje meer in detail kunnen gaan Flare?

- De officiele Werner forums die vroeger zeer aangenaam een leuk waren, zijn nu enkel nog een spam fest

- Er zijn een hele hoop spelers de laatste tijd die PS solo spelen, zonder ook maar aan enige vorm van teamverband te willen meedoen (juist waar het spel om draait).

- De beloofde Merit Accomodations laten al maanden op zich wachten.

- Battle Islands waar iedereen met spanning op zat te wachten, zijn enkele weken geleden geimplementeerd, en ze zijn wel een leuk tussendoortje, maar toch niet de baanbrekende gameplayveranderingen die de meerderheid vd spelers wel verwachtte (waaronder ik)

- Ik amuseerde me niet meer met het spel

=/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan