Na een jaar en een maand PS te hebben gespeeld, heb ik vandaag uiteindelijk ook m'n subscription geannuleerd. Laatste patch heeft het spel echt verknoeit imo, de algemene sfeer in het spel is sterk verslechterd, de serverforums bevatten enkel nog spam, etc...
Misschien check ik binnen enkele maanden nog wel eens terug hoe het staat met het spel, maar eens WoW uitkomt zullen ze me daar niet meer zien denk ik.