Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gohan zei:... is de communitie niet aan het doodgaan ofzo?
....

[T-RAW]Freak zei:[T-RAW] was er al voor MoHaa uit was
Beat that!
Bitneukers ...![]()

Zoid zei:

Destroyer zei:jeej we zijn gewonnen![]()
![]()

oxS zei:looksaus tbFh ..
SES en UKB zijn wsl de oudste Belgische realism clns, er is bat geweest en tma ..
MadDicky zei:Aug. 21 - 2002
- Clan created as 'Belgian Elite Clan'
- Added member(s) MadDicky
- Added member(s) Mickey
- Joined ladder(s) 2v2 Objective, 2v2 Deathmatch, 2v2 Objective Realism
Zo zijn we toen begonnen... mooie tijden.
Ik zou hier een heel boek kunnen schrijven over onze clan, maar ik ga gewoon ff een overzicht houden van wie er allemaal in onze clan heeft gezeten (en van wanneer).
Het enige wat ik wel nog kwijt wil is dit:
Ooit hebben we mogen spelen voor de eerste plaats in een Clanbase ladder. Toen was iedereen nog bezeten van het spel, en de clan. Iedereen was er elke dag!
Maar met het opkomen van de cheats, lamers en weenies verloren we meer en meer.
De anticheats die we gebruikten waren sneller gekraakt dan de makers van die anticheats updates konden maken.
We verloren meer dan we wonnen, waardoor de interesse in het spel ferm zakte.
De members deden al niet meer zoveel moeite om er te zijn,
en de discussies onder elkaar liepen soms erg op. na een tijdje bleven er spelers gewoon weg.
We hebben ondertussen vanalles geprobeerd om de clan terug naar de sfeer van vroeger te brengen,
maar het lukt nie echt goed -> nieuwe members - Leeftijd verlaagd - Andere games der bij genomen - Clanmeeting - met ranks gaan werken in de clan... niets heeft echt geholpen, het is altijd verder bergaf gegaan.
Het enige wat we nu nog overhouden aan de clan zijn een paar echte goede vriendschappen,
en een lage ranking op de CB ladders.
Soms weet ik niet waarom ik de clan nog in leven hou, maar ff later denk ik dan weer... 't is een hobby, wat zou ik anders gaan doen...
En wie weet, mischien worden we ooit terug een beetje de clan van vroeger![]()
sow ik zit er nu in, en das al da teltMalarkey zei:ja |UFF| Destroyer, gij zat van in het begin in CIA![]()
![]()

EazY zei:|2 3 @ L 1 5 |\/| P \/\/ |\| 0 |2 zZZzzz!!!!!111
Gcool zei:![]()
![]()
![]()
|\/|@_|0r 13370|\|G 5p33k0|\|G
Gcool zei:![]()
![]()
![]()
|\/|@_|0r 13370|\|G 5p33k0|\|G