Archief - Pictune contest : kritiek

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sergiow

Legacy Member
hallo iedereen,

omdat iedereen in de pictune threads off-topic ging, heb ik deze thread gemaakt.
de eerste en tweede pictune contest was fun, maar nu verdenkt iedereen iedereen met iets slechts "dillyracer"
Voting

1)"laat alleen mense stemmen die ge regelmatig op het race forum zitte... en als er andere stemmen kunne Sergiow en Silent wel zien als het al dan niet vriendjespolitiek is, en die stemming niet mee te telle." ruffryder

- regelmatig hier zitten? wie bepaald dan wie wel en wie niet?
- maar dan toch, der zijn mensen van andere onderdelen van dit forum en die kommen ook voten, wat hun volkomen recht is Crash

2) 5 mensen die altijd goed stemmen, als jury maken...

-hoe kunt ge van een eerlijke voting uitgaan als mensen op zo een auto's voten
als der een jury zat dan kozen ze ook ni voor die auto he ?Mr Syphon
-een jury is niet zo een fantastisch idéé denk ik, dan hebt ge ma de smaken van 5 mense hé, de beste manier volgens mij is gewoon iedereen laten stemme die ge vantijd op het RACE of graphic forum ziet.ruffryder


3) Het is simpel om dit te vermijden; VOTE gewoon en zet er eventueel een KLEIN beetje commentaar bij. Voor de rest moet ge niets meer in deze thread zetten Dragjeh

- ja, das natuurlijk een oplossing.... laat de vriendjespolitiek gwn doorgaan crash

4) "maak het verplicht om een kleine commentaar te voorzien bij de stemming, op die manier kunt ge ook wel zien als een stemming "echt" is of nie. En het verbieden van commentaar geve op een andere zen stemming moogt ge van mij ook gerust banne"RuffRyder
"als ge nu zegt van, ge geeft de top 3 + er moeten de plus en minpunten bijstaan
dan kunt ge wel zeggen van die persoon faked zen vote of ni "
Mr Syphon

- ma eerlijk gezegt gaan er wsl altijd mense blijve zage van "da kan nie da ge die auto schoner vind dan die" Ruffryder

5) Alleen votes in votethread, Als iemand denkt dat iemand z'n stem niet eerlijk is, PM/mailed hij/zij naar Sergiow, als ik 5 PM's/mails heb gekregen, telt de vote NIET mee

6) geen pictunes...

7) .....


Blijf allemaal rustig, niet flamen,
Als het terug ge-flame gaat worden zoals in de vote-thread, krijgen alle mensen die hier flamen/ruzie zoeken een usernote...
geef maar commentaar of geef een nieuw idee

als iemand wilt dat ik zijn commentaar verwijder, zeg dat dan maar

mvg

Sergiow

RuffRyder3600

Legacy Member
mooie samenvatting, het laatste punt vind ik wel een goed idéé (dus dat als gij 5 pm's krijgt ivm een voting dat die dan niet meetelt

Anoniem04

Legacy Member
Ik ben eerst gequote, sergiow wilt ge daarvan maken pictune ?
Het werd tijd dat gij hier eens kwam, ik vind het niet erg zoals het nu gaat, check de quote :p

Mr Syphon

Legacy Member
voten met de + en - punten is goed denk ik ?
en dan in combinatie met die pm's moet het wel lukken zeker ?

marcel

Legacy Member
ik ben voor voorstel 6 :grijns:


nu ja, ge hebt de keuze he:

- ofwel een jury
- ofwel vriendjespolitiek...

als ge iedereen gaat laten stemmen, gaat het moeilijk worden om vriendjespolitiek te vermijden

Mr Syphon

Legacy Member
marcel als ge plus en minpunten moet opgeven
dan ist al wa moeilijker die vriendjespolitiek he
als ge ziet dat die persoon ma 1 pluspunte kan geven en wel 3 minpunten
dan klopt zen vote ni

en als der staat van mooie bumper en der zeggen een paar mensen IN PM dat da
een uberlelijke bumper is en dat da pluspunt dus ni kan
dan telt die vote ook ni ?

Frey

Legacy Member
ik zou gewoon verplichte commentaar laten geven, en als er te veel klachten zijn over de vote gewoon ni meetellen.
jury kunt ge echt ni doen naar mijn opinie, wie moet er dan jureren? trc? Ik zou het gewoon houden zoals het nu is, maar dan wa commentaar verplichten.

Foose

Legacy Member
Vote gewoon .. hou het simpel. Vriendjespolitiek e.d. zal er zo goed als altijd zijn.

Ironpole

Legacy Member
Hoe kan er nu vriendjespolitiek zijn als de namen niet worden gegeven?

-[Weasle]-

Legacy Member
Ironpole zei:
Hoe kan er nu vriendjespolitiek zijn als de namen niet worden gegeven?
lol n/o ze maar denkt gij nu zo oppervlakkig?
das op msn zeggen welke nr em eeft tegen een of anderen,stemmen, gedaan.

pieta

Legacy Member
1/ mensen laten stemmen die op dit forum zitte + die meedoen aan de contest
2/geen top 3 geven ma een top van iedereen die mee doet,

Frey

Legacy Member
pieta zei:
1/ mensen laten stemmen die op dit forum zitte + die meedoen aan de contest
2/geen top 3 geven ma een top van iedereen die mee doet,

@ top van iederen zou ik persoonlijk minder vinden, tis nu soms al zo moeilijk om een top 3 te kiezen...

Sergiow

Legacy Member
iedereen zegt iets anders :p

het zou wel moeten beslist worden VOOR voting van Pictune contest 9...

marcel

Legacy Member
Mr Syphon zei:
marcel als ge plus en minpunten moet opgeven
dan ist al wa moeilijker die vriendjespolitiek he
als ge ziet dat die persoon ma 1 pluspunte kan geven en wel 3 minpunten
dan klopt zen vote ni

dan geeft hij gewoon één pluspunt, en laat hij zijn minpunten overwege he...
en dan zegt hij om zijn vote-post af te sluiten: "aan de andere zijn geen pluspunten"

Mr Syphon

Legacy Member
zoiets laten we dan ni tellen ?

sergiow ga gewoon voor het plus en minpunten systeem dat erbij moet.
als men onvoldoende en domme commentaar zet wa op niks slaat dan telt de vote niet mee ?
als die zegt van mooie deur, en aan de deur is niks gebeurd, jah dan telt het niet

en jah als bv 3 man een pm stuurt over ene zen voting dan de voting ook niet mee laten tellen ?

Sergiow

Legacy Member
- Iedereen moet een top 3 geven (geen top van allemaal)
- 5 PM's => voting telt niet mee
- Iedereen MOET mistens 1+ en - punt geven

goed?

-[Weasle]-

Legacy Member
Sergiow zei:
- Iedereen moet een top 3 geven (geen top van allemaal)
- 5 PM's => voting telt niet mee
- Iedereen MOET mistens 1+ en - punt geven

goed?
sounds fine maar wat bedoelt ge met 5 PM's?
:x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan