Sergiow
Legacy Member
hallo iedereen,
omdat iedereen in de pictune threads off-topic ging, heb ik deze thread gemaakt.
1)"laat alleen mense stemmen die ge regelmatig op het race forum zitte... en als er andere stemmen kunne Sergiow en Silent wel zien als het al dan niet vriendjespolitiek is, en die stemming niet mee te telle." ruffryder
- regelmatig hier zitten? wie bepaald dan wie wel en wie niet?
- maar dan toch, der zijn mensen van andere onderdelen van dit forum en die kommen ook voten, wat hun volkomen recht is Crash
2) 5 mensen die altijd goed stemmen, als jury maken...
-hoe kunt ge van een eerlijke voting uitgaan als mensen op zo een auto's voten
als der een jury zat dan kozen ze ook ni voor die auto he ?Mr Syphon
-een jury is niet zo een fantastisch idéé denk ik, dan hebt ge ma de smaken van 5 mense hé, de beste manier volgens mij is gewoon iedereen laten stemme die ge vantijd op het RACE of graphic forum ziet.ruffryder
3) Het is simpel om dit te vermijden; VOTE gewoon en zet er eventueel een KLEIN beetje commentaar bij. Voor de rest moet ge niets meer in deze thread zetten Dragjeh
- ja, das natuurlijk een oplossing.... laat de vriendjespolitiek gwn doorgaan crash
4) "maak het verplicht om een kleine commentaar te voorzien bij de stemming, op die manier kunt ge ook wel zien als een stemming "echt" is of nie. En het verbieden van commentaar geve op een andere zen stemming moogt ge van mij ook gerust banne"RuffRyder
"als ge nu zegt van, ge geeft de top 3 + er moeten de plus en minpunten bijstaan
dan kunt ge wel zeggen van die persoon faked zen vote of ni " Mr Syphon
- ma eerlijk gezegt gaan er wsl altijd mense blijve zage van "da kan nie da ge die auto schoner vind dan die" Ruffryder
5) Alleen votes in votethread, Als iemand denkt dat iemand z'n stem niet eerlijk is, PM/mailed hij/zij naar Sergiow, als ik 5 PM's/mails heb gekregen, telt de vote NIET mee
6) geen pictunes...
7) .....
Blijf allemaal rustig, niet flamen,
Als het terug ge-flame gaat worden zoals in de vote-thread, krijgen alle mensen die hier flamen/ruzie zoeken een usernote...
geef maar commentaar of geef een nieuw idee
als iemand wilt dat ik zijn commentaar verwijder, zeg dat dan maar
mvg
Sergiow
omdat iedereen in de pictune threads off-topic ging, heb ik deze thread gemaakt.
Votingde eerste en tweede pictune contest was fun, maar nu verdenkt iedereen iedereen met iets slechts "dillyracer"
1)"laat alleen mense stemmen die ge regelmatig op het race forum zitte... en als er andere stemmen kunne Sergiow en Silent wel zien als het al dan niet vriendjespolitiek is, en die stemming niet mee te telle." ruffryder
- regelmatig hier zitten? wie bepaald dan wie wel en wie niet?
- maar dan toch, der zijn mensen van andere onderdelen van dit forum en die kommen ook voten, wat hun volkomen recht is Crash
2) 5 mensen die altijd goed stemmen, als jury maken...
-hoe kunt ge van een eerlijke voting uitgaan als mensen op zo een auto's voten
als der een jury zat dan kozen ze ook ni voor die auto he ?Mr Syphon
-een jury is niet zo een fantastisch idéé denk ik, dan hebt ge ma de smaken van 5 mense hé, de beste manier volgens mij is gewoon iedereen laten stemme die ge vantijd op het RACE of graphic forum ziet.ruffryder
3) Het is simpel om dit te vermijden; VOTE gewoon en zet er eventueel een KLEIN beetje commentaar bij. Voor de rest moet ge niets meer in deze thread zetten Dragjeh
- ja, das natuurlijk een oplossing.... laat de vriendjespolitiek gwn doorgaan crash
4) "maak het verplicht om een kleine commentaar te voorzien bij de stemming, op die manier kunt ge ook wel zien als een stemming "echt" is of nie. En het verbieden van commentaar geve op een andere zen stemming moogt ge van mij ook gerust banne"RuffRyder
"als ge nu zegt van, ge geeft de top 3 + er moeten de plus en minpunten bijstaan
dan kunt ge wel zeggen van die persoon faked zen vote of ni " Mr Syphon
- ma eerlijk gezegt gaan er wsl altijd mense blijve zage van "da kan nie da ge die auto schoner vind dan die" Ruffryder
5) Alleen votes in votethread, Als iemand denkt dat iemand z'n stem niet eerlijk is, PM/mailed hij/zij naar Sergiow, als ik 5 PM's/mails heb gekregen, telt de vote NIET mee
6) geen pictunes...
7) .....
Blijf allemaal rustig, niet flamen,
Als het terug ge-flame gaat worden zoals in de vote-thread, krijgen alle mensen die hier flamen/ruzie zoeken een usernote...
geef maar commentaar of geef een nieuw idee
als iemand wilt dat ik zijn commentaar verwijder, zeg dat dan maar
mvg
Sergiow

ad: .