atjeh
Legacy Member
vandaag heb cuno (naxil) en ik, in een weekendje samen ^^
, een Trickjump movie gemaakt.
De moves zijn gemaakt door: CrossY, bl1nk, 7ommie en ik
Hij is 5 minuten en 41 seconden en de .rar pack is 66 mb.
Ik heb DivX 5.2.1 gebruikt en die zit in de .rar pack op de site.
Als je hem wilt downloaden moet je signuppen op www.phased.info en naar de files page gaan.
Ik zou het op prijs stellen als iedereen mij feedback geeft op #phased of stuur me een meeltje: [email protected]
greetings
, een Trickjump movie gemaakt.De moves zijn gemaakt door: CrossY, bl1nk, 7ommie en ik
Hij is 5 minuten en 41 seconden en de .rar pack is 66 mb.
Ik heb DivX 5.2.1 gebruikt en die zit in de .rar pack op de site.
Als je hem wilt downloaden moet je signuppen op www.phased.info en naar de files page gaan.
Ik zou het op prijs stellen als iedereen mij feedback geeft op #phased of stuur me een meeltje: [email protected]
greetings


, ja hij beetje plain.. maar voor mn eerste movie vind ik hem best goed gelukt


. Maar er zijn nog heel was jumps vergeten tbh