stefanmiler zei:
Mijne ti4600 doet het ook goed! Maar inderdaad, performence hangt veel af van geheugen, heb sinds kort 1 gig. :applause:
1 Gig. RAM steken indeed,..... belangrijk, check mijn sig maar eens,... het draaide hier ongelooflijk vierkant Vietnam,... framedrops aan volentée, zelfs op LOW detail en lage resoluties,... ik kwam er gewoon zot van,... constant zat mijn PC dingen te swappen naar de page-file op mijn HD
Sinds ik er een extra latje memory van 512 mB bijgestoken hebt bolt Vietnam pas lekker en is het eindelijk leuk om het te gamen,.... daarvoor was het gewoon een HEL,... RADEON 9800 Pro geflashed naar XT of niet,.... je moet gewoon véél RAM zitten hebben !
Ik heb de extra RAM gewoon enkel en alleen om die reden ervoor gekocht

Investeer in wat extra geheugen en je zal zien dat dat al een hémelsbreed verschil zal maken,.... misschien zitten hogere settings er wel ook in dan
Nu alles op HIGH,.... op 1100 enzoveel x 960 dacht ik,.... min. 80 fr/sec en het merendeel rond de 120,... zelfs al pieken gehad boven 220
Voor de RAM uitbreiding mocht ik daar alleen maar van dromen

Binnenkort vliegt de resolutie zelfs nog een trapje hoger bij de release van de nieuwe patch,... i.v.m. dat LAG-probleem daar in die 2 mappen, eens zien wat dat gaat geven dan
