Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Daarnet PC gecrashed en spel kon ook de servers niet vinden. Gewoon spel afsluiten en opnieuw inloggen en na een paar keer kon ik dan terug de server kiezen en dan was het World is full, wait for opening en 5minuten proberen en zat al terug in de Queue en 1 minuut later in het spel.

Frieza

Legacy Member
sashakepoes zei:
Diene error 1017 van: 'World is full, wait for opening, try again later, blabla' gaan da zo'n gezever blijven of is da van korte duur (early access)? Want als ze denke da ik elke keer 1-2u ga zitte spamme om in te logge dan zou hun da wel is vies kunne tegenvallen.

Ik denk dat ze daar niet echt van wakker liggen als gij niet probeert in te loggen. Het spel heb je toch al gekocht.

sashakepoes

Legacy Member
Ik heb just nog niks gekocht. En als ze hun subscribers willen behoude gaat het toch serieus moge verandere

Vanbil

Legacy Member
Frieza zei:
Ik denk dat ze daar niet echt van wakker liggen als gij niet probeert in te loggen. Het spel heb je toch al gekocht.

Zou maar erg zijn als ze daar niet van wakker liggen.

Kreagel

Legacy Member
iemand een idee waar Final Fantasy XIV: A Realm Reborn EU cd key moet invoeren
het lukt mij langs geen kanten
ik zit nu op https://secure.square-enix.com/
geen optie om die cd kode in te voeren

2de poging

ik ga naar FINAL FANTASY XIV, The Lodestone

log ik in en zegt hij dat mijn account niet registered is..

List of all Registered Services
The following are all of the services currently registered.
Service Name Date Registered
Account Basic Service Aug. 25, 2013



op de site https://secure.square-enix.com inloggen = resultaat

You could not log in because the service account in question is not registered.
If you would like to log in to the service, please log in to the Square Enix Account Management System and register the service account.


iemand een weet ? mijn code is 4x 4 lang

Cirenras

Legacy Member
Ik kan ook niet joinen. krijg me character list niet eens gelade, elke keer een error

sele

Legacy Member
Blijven proberen ik zit er al tijdje in, eerste instance gedaan, en al nieuwe handschoenen :)

Louistje

Legacy Member
Beramode zei:
Als het dat is, dan zou Conj toch een lager max lvl moeten hebben dan WHM, anders gewoon nutteloos op max lvl dat bedoel ik juist
Jobs zijn veel specifieker in hun rollen. Een white mage heeft bvb veel betere heals enzo, maar kan amper dmg doen. Een Thaumaturge daarentegen heeft degelijke heals, maar kan ook nog wat dmg doen. Zo dacht ik toch dat het zat.

Jobs zijn beter in hun specifiek gebied.

Hier is goede info: http://ffxivrealm.com/guides/job-class-system-explained.6/

Beetje naar onder scrollen tot "Jobs"

sele

Legacy Member
Louistje zei:
Jobs zijn veel specifieker in hun rollen. Een white mage heeft bvb veel betere heals enzo, maar kan amper dmg doen. Een Thaumaturge daarentegen heeft degelijke heals, maar kan ook nog wat dmg doen. Zo dacht ik toch dat het zat.

Jobs zijn beter in hun specifiek gebied.

btw waar zitte gij?:p

_Wicked_

Legacy Member
Op Moogle lijkt alles precies te werken voorlopig. Eindelijk mijn dungeon voor stroy line kunnen doen.

Kreagel

Legacy Member
Hallo

ik heb me net Final Fantasy XIV: A Realm Reborn EU gekocht maar heb geen flauw idee waar ik de cd key kan plaatsen ? heb al vanalles geprobeert de code is een 5x4 nummer en op de site FINAL FANTASY XIV, The Lodestone krijg ik dan weer
You could not log in because the service account in question is not registered.
If you would like to log in to the service, please log in to the Square Enix Account Management System and register the service account.

dan doe ik forgot your ID or pass en kom ik uit op https://secure.square-enix.com


resultaat daar is
Registration Status Not registered

en heb d email al 10keer geklikt elke keer krijgt ik dat ik wel registered ben

als ik dan bij de services and options ga kijken en FINAL FANTASY XIV - Service Accounts aanklik staat er wel
Code registration currently unavailable.

ligt nu gewoon heel doe boel plat of hoe zit da ? :)

alvast bedankt

Piekatsjoe

Legacy Member
Yupla, krijg weer geen EU/NA servers te zien :). Zijn er momenteel toch een ferm boeltje van aan het maken.

_Wicked_

Legacy Member
Ind, khad beter gezwegen. Error terug en nu wil ik inloggen en zegt het : you're still logged in ... blabla" Neen, dat ben ik niet :D

Beramode

Legacy Member
Kreagel zei:
Hallo

ik heb me net Final Fantasy XIV: A Realm Reborn EU gekocht maar heb geen flauw idee waar ik de cd key kan plaatsen ?

Het is nu enkel pre-order early access, met je gewone versie moet je wachten tot dinsdag, dat is het probleem waarschijnlijk?

Louistje zei:
............
Jobs zijn beter in hun specifiek gebied.

Hier is goede info: Job / Class System Explained | FFXIV ARR Forum - Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

Beetje naar onder scrollen tot "Jobs"

Bedankt! Ik had ondertussen al wat verder gezocht naar info maar ik blijf het toch een ingewikkelde zaak vinden, zal dit ook eens lezen:p

Denk dat ik binnekort als de worlds wat in orde zijn toch ook maar eens weer een bezoekje breng aan Eorza.

Kreagel

Legacy Member
ja dat zal idd het probleemke zijn :) sorry voor de domme vraag en bedankt voor de reactie

_Wicked_

Legacy Member
Dit belooft voor de 27ste. Echt :D

Op het forum: Technical Forum : 1102 threads en 12k posts al. haha
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan