Vimes zei:
Is da nu zo erg... snap nie waarom iedereen zich daaraan ergert. Je verstaat toch wat ze zeggen..
Je moet weten, heel hun game is 't in frans. De UI, de tekst, de naam van de quests & mobs etc. Dan toch logisch dat je in die taal begint te spreken.
Waarom assume je dat ik ze zou verstaan ? omdat dit Belgie is ? In Luik Of Brussel vind je bijna geen antwoorden op vragen in het NL , tenzij je naar iets officieel gaat gelijk de NMBS of de flikken , dus waarom zou ik dan weer moeite moeten doen om Frans onder de knie te hebben.
Toch redelijk logisch waarom iedereen zich daar aan zou ergeren, Frans is een taal gelijk Zweeds or Duits of Spaans, het is gelokaliseerd en niet een wereld gebeuren gelijk Engels.
Stel u eens voor da gij Engels waart en er begint daar ene in die chat '' yoo de manne waar zijn hier de hete miekes ? '' en andere zever.
Mij maakt dat niet uit dat er eens een vraag voorbij komt in een ander taal, het ging mij erom dat iemand vriendelijk vroeg om in general chat Engels te praten en die eikels begonnen daar 20 min te ragen en te verklaren hoe superior Frans wel niet was.
Op Tera had ik niet aan de hand , op Rift was general chat perfect engels , op verschillende WoW servers had ik niet aan de hand, waarom zou het dan opeens in FF niet mn ergernis mogen zijn dat EU Moogle 20 min aan een stuk in het Frans is in General chat ?