Louistje
Legacy Member
Das normaal eh, bepaalde classes beginnen in verschillende gebiedenBabaluna zei:hmmm het loopt hier dus VOL met dezelfde class als ik , misschien is iets anders rerollen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das normaal eh, bepaalde classes beginnen in verschillende gebiedenBabaluna zei:hmmm het loopt hier dus VOL met dezelfde class als ik , misschien is iets anders rerollen![]()
dat zal wss arcanist zijn, heb ook 1 gerolled en er loopt bijna niks anders rond in dat start gebied, tis natuurlijk ook de eerste beta dat ze speelbaar zijnbieren zei:en welke class is dat?![]()
diknmuis zei:dat zal wss arcanist zijn, heb ook 1 gerolled en er loopt bijna niks anders rond in dat start gebied, tis natuurlijk ook de eerste beta dat ze speelbaar zijn

diknmuis zei:zeker dat er geen code bijstond?? stond redelijk bovenaan de mail, anders kunt ge op pc spelen hé als ge ph3 hebt meegedaan, daarvoor heb je geen code nodig
diknmuis zei:dat zal wss arcanist zijn, heb ook 1 gerolled en er loopt bijna niks anders rond in dat start gebied, tis natuurlijk ook de eerste beta dat ze speelbaar zijn
Cirenras zei:Welke benchmark dan?
mdx zei:Op welke server zitten de meeste 9 lives mensen?

mdx zei:De site voor de open beta is al ongeveer een half uur open?
EDIT: https://secure.square-enix.com/account/app/svc/ffxivbetatop?rgn=eu&lng=en