Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisciel

Legacy Member
sele zei:
Ben niet zeker dat us key is, maar heb 2x ingeschreven voor beta op us site om dat die toen gepost was en eu site, maar kan zijn dat ik ook allee maar op eu heb ingeschreven hoor, en mail adres waar ze key naar toestuurde was op een acc dat ik laten cancelen heb van ff11 online, en nu kan ik da blijkbaar niet meer opnieuw activeren, dus zal morgen mss eens proberen met een vpn, ben toch in spanje tot volgende week vrijdag dus kan ni spelen...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Zou het zeker eens proberen te vragen op de officiele forums normaal heb je daar nu toegang toe.

sele

Legacy Member
Het is gelukt via een vpn maar ik vind nergens download link

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

krisciel

Legacy Member
Lothymos zei:
is het het spel veranderd of alleen enkele dingen ?

het is zogoed als een volledig nieuw spel (nieuwe graphics engine, new story, revamped area's, nieuwe skills,...)
Ze hebben al het slechte eruitgegooid en het goede behouden en dat zijn er niet al te veel :p al was het spel
goed speelbaar op het einde van versie 1.0

dimio111

Legacy Member
hmm ik krijg key, ik geef alles in. maar als ik dan naar de download link ga krijg ik incorrect password.
Als ik password recover, can not enter the same password as your previous password.. wtf?

ik zou zeggen ik wacht even, maar ik zie het bij anderen wel lukken? :s

DissA

Legacy Member
Ge moet u nickname gebruiken die ge hebt gekozen toen je je SE account hebt aangemaakt. Niet u email.

dimio111

Legacy Member
DissA zei:
Ge moet u nickname gebruiken die ge hebt gekozen toen je je SE account hebt aangemaakt. Niet u email.

euh thx! ge hebt er geen idee van hoe stom ik mij nu voel XD

zaj

Legacy Member
ik heb een beta key maar er staat
Code registration currently unavailable. bij men account management :/

SusieQ

Legacy Member
Ik heb een key via 9lives (thnks!), en registratie is gelukt and downloading now :)
Eerste dat opvalt, downloaden die mijn volle telenet speed gebruikt, dat was al anders toen ze de eerste keer dit spel lanceerden, dus das al eerste positieve dat veranderd is :)

Ookal was ik erg teleurgesteld na de eerste lancering van dit spel, ben toch beneiuwd om morgenavond eens te checken wat er veranderd is.

Zal maar mijne controller eens vanonder het stof gaan halen aangezien dees nog meer is afgesteld op het spelen met een controller dan bij de eerste lancering.

krisciel

Legacy Member
SusieQ zei:
Ik heb een key via 9lives (thnks!), en registratie is gelukt and downloading now :)
Eerste dat opvalt, downloaden die mijn volle telenet speed gebruikt, dat was al anders toen ze de eerste keer dit spel lanceerden, dus das al eerste positieve dat veranderd is :)

Ookal was ik erg teleurgesteld na de eerste lancering van dit spel, ben toch beneiuwd om morgenavond eens te checken wat er veranderd is.

Zal maar mijne controller eens vanonder het stof gaan halen aangezien dees nog meer is afgesteld op het spelen met een controller dan bij de eerste lancering.

Het speelt volledig anders dus houdt je maar klaar! :p die domme nda he .. volgende fase kunnen we er eindelijk over praten.

SusieQ

Legacy Member
Ohhh nice, zit net te zien naar de "wich controller should i buy" thread in the general section van de beta forums en de playstation 3 controller word als beste keus aangeraden, boven ps2, x360 en logitech controllers, cool!
(wel met speciale drivers die je moet downloaden en neen, niet dat klote "motionjoy" gedoe) :)

Berepoot

Legacy Member
heb ook een key en alles geinstalleerd maar is al hele dag:

Due to ongoing maintenance, this page is currently unavailable.
Please try again later

hebben jullie dit ook? of zijn er mense die de betal al kunne spelen?

Shotterke

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan