tb-303
Legacy Member
Vimes zei:Ja er zijn veel manieren & toolkes. Ik doe het op deze manier, is oude post van me. Sommige mensen gebruiken ook shiftwindow, is voor EVE online maar werkt net zo goed met XIV.
Dit is de manier met AHK:
=========
1/ Download "AutoHotKey": AutoHotkey - Free Mouse and Keyboard Macro Program with Hotkeys and AutoText
2/ Installeer het.
3/ Maak een nieuw bestand aan (waar je maar wil), XIV.ahk
4/ Zet er volgende code in (pas de 2 laatste getallen op de 3e lijn aan naar je eigen resolutie):
Code:^+a:: WinSet, Style, -0xC00000,a ; remove the titlebar and border(s) WinMove, a, , 0, 0, 1680, 1050 ; move the window to 0,0 and resize it return
5/ Save & start het script (dubbelklik).
6/ Draai XIV windowed op je desktop resolutie (dit stel je in via de config tool van XIV: C:\Program Files (x86)\SquareEnix\FINAL FANTASY XIV Beta Version\ffxivconfig.exe).
7/ Selecteer XIV window en doe "ctrl+shift+a". De border zal verdwijnen en venster zal gecentreerd zijn.
lol hebben ze na 4 maanden zelfs voor dat geen gebruiksvriendelijkere oplossing?
Kunnen ze misschien NOG eens het luminieuze idee hebben om iedereen te mailen om te vragen wat ze nu eindelijk veranderd willen zien?

). Als ik echter naar de 3e brief van Yoshi kijk zijn de perspectieven goed.. Benieuwd naar de komende patch!!