Archief - PCGP review

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustsucker

Legacy Member
Heeft iemand toevallig al de Doom 3 review in de pcgp gelezen en zo ja, wat vinden ze ervan?

Genious

Legacy Member
wrm gamesbladen? (alhoewel de pc gamer nie mis is)
gamessites zijn meestal gratis en even betrouwbaar.

BoSTeLS

Legacy Member
pcgameplay zeker :)


doom3 krijgt er 86%...(das minder dan TheSims2(=90%) en Xpand Rally (=87%))

pos: techn. kwaliteiten, zotte graph, zotte sfeer, geluid superieur,
neg: op gebied van gameplay => een flinke stap achteruit, rechtlijnig, eentonig

Wijsheid

Legacy Member
mja , ik vind pcgp toch wel gelijk hebbe mee die score sommige bladen geven overrated scores van 98 en 95 % etc..

BoSTeLS

Legacy Member
98% voor doom3 ???
no way ....

ik zou ook zo'n 87% geven aan DIII

no_way2go

Legacy Member
Ok als je deze rating geeft voor de gameplay maar de sfeer/sound/graphics(!!!) zijn toch superieur tegenover eender welk ander game... kzou toch op zen minst 90% geven!

mabukay

Legacy Member
ok ik vind dat Pc Gameplay nu net een iets te kleine score heeft gegeven

Holy Paladin

Legacy Member
bleiters :p

ze hebben gelijk, staar u nie blind op die score en kijk naar hun argumenten

Morpheus

Legacy Member
Holy Paladin zei:
bleiters :p

ze hebben gelijk, staar u nie blind op die score en kijk naar hun argumenten


idd de argumenten zijn altijd belangrijker dan een subjectieve score.

Mijn verwachtingen tegenover d3 zijn ingelost.

Prachtige graphics, de oude gameplay...

Slaanesh

Legacy Member
Qua sfeer heb ik wat gemengde gevoelens: het begin van het spel en de laatste levels zijn erg sfeervol, maar daartussenin wordt het vrij voorspelbaar en gaat de spanning er wat uit. Vond idd AvP2 toch wel een geslaagdere sfeer. Herinner me nog toen ik in AvP2 5 minuten rond een of ander wrak heb geslopen omdat er aan de andere kant "iets" zat op m'n motiontracker terwijl het uiteindelijk een slingerende kraan bleek te zijn. Veel meer suspens, heerlijk gewoon. Bij D3 is het gewoon doen schrikken.

Pyke

Legacy Member
Genious zei:
wrm gamesbladen? (alhoewel de pc gamer nie mis is)
gamessites zijn meestal gratis en even betrouwbaar.
1) blad kun je overal meenemen
2) aangenamer om te lezen (imo, ik lees bijna geen reviews/previews op i-net)
3) die reviews/tripverslagen/... van pcgp vinde ni op i-net (heb nog nooit spel miskocht door scores van pcgp te volgen)
4) nice wedstrijden (in laatste blad vragen zo om reviews op te sturen, winnaar krijgt hl2 & mag mss freelancer /vast redactielid bij pcgp worden)

Nadelen ni gratis(np here) & 'oud' nieuws(valt nog mee imo)

kortom blad > i-net

yannick

Legacy Member
ik vraag mij echt af hoe avp op de doom3 engine zou zijn. Dat is nu eens een mod om naar uit te kijken (als die er ooit komt, maar ik denk wel dat de engine zich daar heel goed tot leent).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan