Archief - Payday: The Heist

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dadash

Legacy Member
Nieuw spel van Overkill. Is Co-op met 4 spelers zijn er 6 missies die je kunt doen. Ik heb het gisteren gekocht op steam (maar 18,99€) en is dikke fun.

Reviews zijn ook degelijk al is dit er een voor op PS3.

PayDay: The Heist Review - PlayStation 3 Review at IGN

Het is bij moment best moeilijk zeker omdat bepaalde "Heists" enkel op Hard te spelen zijn. Maar blijft wel fun te makkelijk zou ook niet leuk zijn natuurlijk dan is de uitdaging er vlug af.

De skill tree is ook leuk in het begin heb je dus maar een beperkt wapen arsenaal maar dat breidt vlug uit en er zijn ook extra's zoals ammo en medic bags die je kunt unlocken en dan later ook weer verbeteren.

Mijn nick is dadash2002 op Steam dus voeg me gerust toe om eens samen te spelen.

nTFs

Legacy Member
Je bent maar zo goed als je team is dus zoiets kan dus dik tegenvallen wat alleen maar frustraties oplevert.

dadash

Legacy Member
nTFs zei:
Je bent maar zo goed als je team is dus zoiets kan dus dik tegenvallen wat alleen maar frustraties oplevert.

Team werk valt best mee. Nog niet echt idioten tegen gekomen. Heb al pakken erger tegengekomen in andere games. Dit is nog niet echt bekend misschien daarmee dat de grootste idioten er niet meteen op af komen. Was zelf aangenaam verrast hoe goed iedereen meespeelt.

Hornymoose

Legacy Member
Ik ga die 4 pack kopen samen met 3 vrienden normaal gezien, ben benieuwd.

XTAZ

Legacy Member
Als ge met 4 vrienden zijt speelt ge dus eigenlijk tegen de AI en niet tegen andere personen zoals in L4D?

dadash

Legacy Member
XTAZ zei:
Als ge met 4 vrienden zijt speelt ge dus eigenlijk tegen de AI en niet tegen andere personen zoals in L4D?

Je speelt altijd tegen de AI. De Politie en andere criminelen zijn altijd door de AI bestuurd. Het is een co-op game geen multiplayer. Het wordt omschreven als Point Break meets L4D.

Net de missie gedaan waarbij je een safe room uit een appartement moet halen en tegen het einde van de missie hadden we in totaal 406 enemies gekilled. :D

Vlad Tepes

Legacy Member
spel is geweldig goed, raad ik iedereen aan die van bankrobbery films houdt zoals Heat, Town, Point Break en van coop games :)
Voor dat zacht prijsje heb ge veel fun.
Levelen gaat best wel snel, dan krijg je nieuwe wapens. Ik zit nu aan lvl 38 en de mission objectives zijn telkens 'verplaatst' als je opnieuw speelt, dus als je bv een gascan moet gaan zoeken, dan vind je hem niet op dezelfde plaats. Ook de vijand (AI) veranderd soms ook van waar ze afkomen :)

XTAZ

Legacy Member
Hoe lang ongeveer voor je 1 heist uitgespeeld hebt? Replay waarde hoog genoeg?
Vrijdag mss eens aanschaffen, dacht het normaal vorig weekend al te doen maar ik twijfel nog.

Lunake

Legacy Member
vind het wel vet, maar alles word inderdaad bepaald door je team, heb je er noobs bijzitten of mensen die er de ballen van weten wat ze moeten doen is je game naar de haaien.

Net op hard die street heist gedaan, echt lang bezig geweest!

Maar ik snap het echt niet, er is totaal geen uitleg bij de game.
Hoe werkt dat upgrade systeem toch maar?!?!
En health? plots is die volledig terug groen, is er een soort restore?
Want ook dat wit lijntje rond uw character gaat op en af?
wtf?

btw: SP = sucky, het spel moet het van de mp hebben

Grimmy

Legacy Member
Leuk spel. Maar zoals bij L4D hangt veel af van uw team. Voor de latere missies heb je wel een degelijk team nodig (ook kwa levels).


voor upgrades moet ge kiezen voor welke branche ge wilt exp verdienen. (Tab duwen in de 2e lobby kamer of ingame). Links onder kunt ge kiezen met 1-2-3. En naar gelang daarvang krijgt ge unlocks in de categorie da ge gekozen hebt.


lijnte rond uw character is uw body armor met regen power op denk ik.

dadash

Legacy Member
haha ik maar proberen om mijn microfoon in werking te krijgen maar niks wat ik deed werkte alle instellingen doorzocht half google afgezocht naar een oplossing tot het me plots te binnenschoot dat er een mute knop aanhangt die natuurlijk op off stond :doh:

We gaan straks eens gaan roepen tegen wat noobs :p

Lunake

Legacy Member
uhu maar veel russen en van die gekke oosterse talen, die manne kunne geen engels :D
ge moet al sjans hebbe als ge ne duits of ne franse tegenkomt. (op tunngle dan)

Unpro

Legacy Member
Lunake zei:
vind het wel vet, maar alles word inderdaad bepaald door je team, heb je er noobs bijzitten of mensen die er de ballen van weten wat ze moeten doen is je game naar de haaien.

Net op hard die street heist gedaan, echt lang bezig geweest!

Maar ik snap het echt niet, er is totaal geen uitleg bij de game.
Hoe werkt dat upgrade systeem toch maar?!?!
En health? plots is die volledig terug groen, is er een soort restore?
Want ook dat wit lijntje rond uw character gaat op en af?
wtf?

btw: SP = sucky, het spel moet het van de mp hebben
Die upgrades krijgt ge gewoon door uw class te levelen he, simpel toch? Wit lijntje bij uw health is een soort van shield zeg maar en health restoren doet ge met een medic bag. Iemand zei me ook dat ge terug full hp krijgt door een level omhoog te gaan maar ben ik niet zeker van.

Vlad Tepes

Legacy Member
Unpro zei:
Die upgrades krijgt ge gewoon door uw class te levelen he, simpel toch? Wit lijntje bij uw health is een soort van shield zeg maar en health restoren doet ge met een medic bag. Iemand zei me ook dat ge terug full hp krijgt door een level omhoog te gaan maar ben ik niet zeker van.

Inderdaad ofwel medic bag ofwel als ge een level omhoog gaat.

cocabonca

Legacy Member
ik zag dit spel op steam
en ik dacht meteen aan L4D2 met de teamplay
maar dan in een dieven jasje
mensen die ervaring hebben met dit spel ?

amdr

Legacy Member
Als er hier is iemand wat wilt spelen, ik zit nog maar aan den 3de heist met rep11 ofzo, voegt me maar toe op Steam: amdr

BrNlicious

Legacy Member
cocabonca zei:
ik zag dit spel op steam
en ik dacht meteen aan L4D2 met de teamplay
maar dan in een dieven jasje
mensen die ervaring hebben met dit spel ?

Het spel is inderdaad L4D in een andere vorm. Als je geen fan bent van L4D moet je dit niet kopen, ik vind dit wel zeer fijn ik ben dan ook een fan van L4D. Ik speel dit ook met een paar irl vrienden, als je dit niet hebt zou ik het afraden om te kopen. Wrs is dit spel na het free weekend vrij snel dood, tenzij je met vrienden kan spelen ofc.

Ik vind het wel een aanrader maar ik kan zelf nog veel verbeteringen zien. Als de steam sales er niet waren zou ik het niet kopen. Ik heb wel veel plezier aan dit spel, er is gwn veel verbetering mogelijk.

Jimmypop

Legacy Member
steam: jimmypop

Ik heb ook een groep gemaakt: Payday the heist (belgium)

thelordofpee

Legacy Member
brainrain zei:
Het spel is inderdaad L4D in een andere vorm. Als je geen fan bent van L4D moet je dit niet kopen, ik vind dit wel zeer fijn ik ben dan ook een fan van L4D. Ik speel dit ook met een paar irl vrienden, als je dit niet hebt zou ik het afraden om te kopen. Wrs is dit spel na het free weekend vrij snel dood, tenzij je met vrienden kan spelen ofc.

Ik vind het wel een aanrader maar ik kan zelf nog veel verbeteringen zien. Als de steam sales er niet waren zou ik het niet kopen. Ik heb wel veel plezier aan dit spel, er is gwn veel verbetering mogelijk.

Zelfs al ben je geen fan van L4D is deze game toch de moeite... Ik bedoel, ze lijken echt niet op elkaar buiten dan dat ze nagenoeg dezelfde engine gebruiken...

u4ea

Legacy Member
Heb deze nog gehad als steam sale gift. Toen ni zo veel gespeeld. Nu terug wa beginnen spelen door free weekend en Jimmypop. Toch al wa geamuseerd.

Altijd als ik het speel heb ik ook wel een klein l4D gevoel maar das nu ni zo erg.:p

Graphics zijn niet top en de animaties kunnen wa lomp zijn ma vind het wel een origineel spel. Ge hebt echt elkaar nodig om elkaar te bevoorraden en verder te raken.

Der mochten wel wa meer heists in, ma denk dak ze nog nieens allemaal heb uitgespeeld en ben al lvl ergens rond de 25. :p

Wel spijtig da waarsch na het weekend terug amper spelers online gaan zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan