Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Re: Any ETA on when new testers will be let in? | 8/18/2004 8:34:25 AM GMTDT
In the past, where new testers were let in just after a patch.. they usually gave it a couple/few days for the patch to be proven stable. So they may be letting more people in later this week, next week, etc.
KN-StrideR zei:Weeee... 35% complete en downloaden tegen 100kb/s gaan me die banaan !
Care ik haal u in![]()
kdenk dak er nie bij ga zitteno euro betaCaretaker zei:Wie zit er in eurobeta?
Wie gaat er op smallband zitte?
Wie gaat weer 3 dagen nodig hebben?
Wie heeft al een hunter gerolled?
aaaaaaaaahhhh!!!!
Phoo zei:nee niet echt![]()
dank uWietblaadje zei:Thx! da lucht op lol
PS : ur going to be an good forum troll![]()

ebde iets tegen duitsers mss?kevinstaut zei:wedde da er weer veel duitsers ofzo gaan opzitte...
