Archief - Pandora's box' uitstapje?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.:Buanhop:.

Legacy Member
BelgiumForce zei:
Beste PB leden,



Op algemene aanvraag en van constante druk van één bepaalde, (kuch extreme kuch) ;-) Stuur ik deze mail naar zoveel mogelijk leden van onze clan!
Dus bij deze wil ik meedelen dat diegene die niet in de mail lijst staan ook verwittigd zullen worden en daarop reken ik op jullie "door-mail-vermogen" (als jullie tenminste 3 seconde van u tijd in deze mail willen steken en deze door willen sturen :p )



Ah ja waarom ik dus deze mail stuur...

disneyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend :D hehe graptje

We moeten eens een concrete datum vastleggen om met de hele clan (of een grote deel ervan) naar een pretpark te gaan. dus NO PC voor de junky's onder ons ;-)



Aangezien sommigen onder ons 2e zit hebben (voor de leken= herexamens) stel ik voor dat ierder een voor hem goed uitkomende datum (of data) doorstuurt naar mij. Daar zal ik men statistiek eens op toepassen en de mediaan er uit halen (niet, Faïçal ;-) ) en zo dus tot een concrete datum te komen.



2e vraag; welk pretpark zouden jullie dan onveilig willen maken?

zesvlaggen?

of 't land van bobbie?



Mijn voorstel alleszins is om in SEPTEMBER te gaan, in een van die weekends (liefst zaterdag dan)
1) veel minder volk
2) het zal nog altijd warm weer zijn :) en dus mokkes in korte rokskes (printscreen by daedi en driezi ;-) )



allé tot gauw,

laat me iet weten!
no spamming :-) en voor diegene die ik vergeet men excuses he :o)
iemand non pb die wil meegaan ?

.:Buanhop:.

Legacy Member
lol ik snap ni hoe gij moogt rijden
gij moogt nix thuis

KicKass

Legacy Member
Van mijn pa mag ik alles, tis mijn ma die meestal moeilijk doet. En als ik als argument iemand anders kan nemen kan ik meestal mijn ma overtuigen. Ma denk dat het nu wel snel overtuigt is.
En rijdne mag ik zekers, alleen wil mijn ma nie met mij rijden :D de rest van de mafilie heeft er geen prob mee enkel zij doet beetje overbezorgt.
Maja gelukkig heb ik mijn pa nog.

Lunake

Legacy Member
kickass heeft mij ge pm'ed voor te joine ma kheb nix meer gehoord..

ma zaterdag = werk
daarvoor krijg ik niet vrij :)
en kga nie zonder mn lief :p

.:Buanhop:.

Legacy Member
ik weet nog ni wanneer e
de meeste willen als het school al bezig is(voor de middelbarige :p)

.:Buanhop:.

Legacy Member
als we naar bobbie gaan dan neem ik ines mee (ze woont er 5 km af)
maar ik wil sexvlaggen

.:Buanhop:.

Legacy Member
ge kunt proberen :p
maar dan moete eerst met mini-ines vechten
(not easy ;))

Tracker

Legacy Member
vergeet gene halsband voor theordreman mee te pakken eh (ge weet mar nooit :wtf: )

.:Buanhop:.

Legacy Member
neen want dan komt al zijn haar op mijn broek :p
kzal em vrij late rondlope

Daedie

Legacy Member
.:Buanhop:. zei:
neen want dan komt al zijn haar op mijn broek :p
kzal em vrij late rondlope

en als we naar huis gaan laten we hem achter diep in een verlaten bos :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan