Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
psn op charms is beperkt & kdenk da we psn op necro's ook zo gaan beperke, eerst zien hoe da gaat na 1e duelsDraego zei:Kga es kijken of er paar vna men chars kunnen meedoen, aangezien de meeste veel psn emme ofzon dingen
Is mv van idioot niet idioten? Dnnw ze...

da was ook deel van m'n punt 
XRH_RealWarrior zei:geen dupeds
en mss bepaalde chars hun damage beperken ?
(jk
)voor u is da fun ja, en voor degene waar ge tegen duelled? ga die da fun vinden?de kerstman zei:Pf dupeds zijn phun..(jk
)
En da van die damage beperken is marginaal, want ge kunt da toch ni tenzij door hun equip af te pakken.. ^^
En da is juist de phun aan een poison necroke he.. golem summone -> lower res -> pois nova -> teeth -> dood ^^
d8et al as ze hoger ware ma wist nimer welk lvlXRH_RealWarrior zei:voor u is da fun ja, en voor degene waar ge tegen duelled? ga die da fun vinden?
en jens, onze chargers waren lvl 37 of 39 denkek


err crap :/Dahmer zei:
voorstellen voor andere rules mogen hier ook
nick : Dahmer
accounts : dahmer-soy & demonic_cat (maybe)
chars : pala(smiter), druid(fury), barb(ww), sorc(orb)
beschikbaarheid : ehm......wanneer niet?(1-11 liggek meestal te maffe dus dan niet
)
Hardcore_Virus zei:ff lijstje van wie we al hebbe
Dahmer
Hardcore_Virus
Raziel
jens_vc
daaaan
MinimumRage
Kerstman
AfterShock
das al 8 mense
rulles ook edited

naked killsDisaster zei:wat zijn dat?
XRH_RealWarrior zei:hier moogde ook zeker voorstellen?
nick: Raziel
accounts: HD-Raziel, HD-Raziel2 en HD-Raziel3 (soms HD-SoulReaver)
chars: smiter (of lvl 18 sacrifice pala als iemand geintresserd is)
beschikbaarheid: redelijk veel, nu in augustus misschien wa minder (PM kan ook nog altijd e)
mss nog enkele rules?:
geen slow
geen open wounds op smiters
necros geen bone prisons/walls
of zijn die regels al afgeschreven?
als absorb telt: wispMinimum Rage zei:Als 1 item maar toegelaten is, dan is Tgods beter dan wisp? of zit ik hier fout?

)