Archief - Pandora dueling round 1 signup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

puntensysteem invoeren voor 1v1 duels? (ge krijgt dus punte als ge duel wint)


  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten.

de kerstman

Legacy Member
Steek van Dahmer zegt genoeg maar..
Kom maar op met uw traag babake ^^
Enkele voorbeelden van chars die u inmaken :
-charger/smiter
-v/t
-mijn poisonmancer ^^
-mss mijn javazon zelfs
-mijn + dahmer zijn ele druid ^^
-....

Draego

Legacy Member
Kga es kijken of er paar vna men chars kunnen meedoen, aangezien de meeste veel psn emme ofzon dingen :unsure:

:offtopic: Is mv van idioot niet idioten? Dnnw ze...

Smashy

Legacy Member
Draego zei:
Kga es kijken of er paar vna men chars kunnen meedoen, aangezien de meeste veel psn emme ofzon dingen :unsure:

:offtopic: Is mv van idioot niet idioten? Dnnw ze...
psn op charms is beperkt & kdenk da we psn op necro's ook zo gaan beperke, eerst zien hoe da gaat na 1e duels :)

& ja da is me 1e o :p da was ook deel van m'n punt :p

Illidan

Legacy Member
*daaaan

fury wolf

tijden : mij gelijk, is nogal onregelmatig alsk diablo speel

XRH_RealWarrior

Legacy Member
nog enkele logische regels :
geen potions drinken
geen dupeds
geen charges als synergie
geen nk's :naughty:
altijd go zeggen
en mss bepaalde chars hun damage beperken ?

en ww-sin, wa gaan we daar mee doen? das wel ne skill ni uit hun tree, maar toch zijn deze fun+niet onverslaanbaar

@ santa: ni elke v/t kan nen baba aan hoor *kijkt naar dahmer's naakte baba*

de kerstman

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
geen dupeds
en mss bepaalde chars hun damage beperken ?

Pf dupeds zijn phun.. :( (jk:p)
En da van die damage beperken is marginaal, want ge kunt da toch ni tenzij door hun equip af te pakken.. ^^
En da is juist de phun aan een poison necroke he.. golem summone -> lower res -> pois nova -> teeth -> dood ^^

XRH_RealWarrior

Legacy Member
de kerstman zei:
Pf dupeds zijn phun.. :( (jk:p)
En da van die damage beperken is marginaal, want ge kunt da toch ni tenzij door hun equip af te pakken.. ^^
En da is juist de phun aan een poison necroke he.. golem summone -> lower res -> pois nova -> teeth -> dood ^^
voor u is da fun ja, en voor degene waar ge tegen duelled? ga die da fun vinden?


en jens, onze chargers waren lvl 37 of 39 denkek

jens_vc

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
voor u is da fun ja, en voor degene waar ge tegen duelled? ga die da fun vinden?


en jens, onze chargers waren lvl 37 of 39 denkek
d8et al as ze hoger ware ma wist nimer welk lvl

Rage

Legacy Member
I REPEAT

LADDER OF NONLADDER?
*edit* excuseer, ik heb de edit niet gezien ;)


Dankuzeer! :)



hierbij beslis ik dat WW sin WEL mag meedoen :p

*MinimumRage
lvl84 ww-sin
online: onregelmatig: meestal in de avond!


Vraagje over Absorb:
stel ik wil light absorb aandoen:
Dan zal ik het beste een wisp aandoen? of een tgods?
of mag beide? aangezien tgods geen %absorb heeft? (enkel een gewoon klein getal)

Smashy

Legacy Member
ww sin mag wel imo & absorb is max op 1 item, % of geen + absorb is mij gelijk :p
1 item max :) (cold 2)

Hardcore_Virus

Legacy Member
ff lijstje van wie we al hebbe

Dahmer
Hardcore_Virus
Raziel
jens_vc
illeh
MinimumRage
Kerstman
AfterShock

das al 8 mense :woohoo:

rulles ook edited

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Dahmer zei:
:D
voorstellen voor andere rules mogen hier ook :)

nick : Dahmer
accounts : dahmer-soy & demonic_cat (maybe)
chars : pala(smiter), druid(fury), barb(ww), sorc(orb)
beschikbaarheid : ehm......wanneer niet? :D (1-11 liggek meestal te maffe dus dan niet :p)
err crap :/

nick:Toneh
accounts:Tonysc-SOY & Demonic_cat
chars:druid(wind),sorc(orb),assa(traps-->is nog nie af ma hopelijk ga da nie al te lang meer duren)
beschikbaarheid: erm depends alsk op bnet raak of nie.. kunt altijd keer hore op msn of via dahmer eh ^^

@hardcore_virus: kzou ff me u wille klappe ivm paar rules ... als ge ff tijd ebt..

oya

Legacy Member
nick:oya
accounts:oya-soy, ffix-soy
chars: hammerdin, javazon, summon necro, psn necro, tesladin, blizz sorc,
beschikbaarheid: altijd

Illidan

Legacy Member
Hardcore_Virus zei:
ff lijstje van wie we al hebbe

Dahmer
Hardcore_Virus
Raziel
jens_vc
daaaan
MinimumRage
Kerstman
AfterShock

das al 8 mense :woohoo:

rulles ook edited

nick is Illeh
acc is *daaaan
;)

Smashy

Legacy Member
Disaster zei:
wat zijn dat?
naked kills :unsure:
maw ge killed niemand da z'n body nog ni heeft opgeraapt & dan nog moogde eigenlijk ni beginne me aanvalle voor iedere partij duidelijk heeft gemaakt da ze klaar zijn (go zeggen is voldoende)

DiLinja

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
hier moogde ook zeker voorstellen?
nick: Raziel
accounts: HD-Raziel, HD-Raziel2 en HD-Raziel3 (soms HD-SoulReaver)
chars: smiter (of lvl 18 sacrifice pala als iemand geintresserd is :p)
beschikbaarheid: redelijk veel, nu in augustus misschien wa minder (PM kan ook nog altijd e)


mss nog enkele rules?:
geen slow
geen open wounds op smiters
necros geen bone prisons/walls

of zijn die regels al afgeschreven?

geen slow -> op melee chars dan toch
ow -> domste regel ooit
bp -> zonder walls vs charger, gg, rofl

Rage

Legacy Member
Als 1 item maar toegelaten is, dan is Tgods beter dan wisp? of zit ik hier fout?

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Als 1 item maar toegelaten is, dan is Tgods beter dan wisp? of zit ik hier fout?
als absorb telt: wisp
als algemene mods telle: tg

Draego

Legacy Member
Wat moet er hier weer allemaal op? :p

Nick: Draego
Acc: Draego//Draego[2]//Hc-Draego (die laatste best nie denkik)
Chars: 2*zealot, 2*scor (fire en blizz), kickassa (aslk andere belt weet te vinde), 2*barb (allebei ww), ...
Available: Anytime, anywhere, anyplace, I'm always availabe (is da eigenlijk just geschreven? :unsure:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan