Archief - pala question

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MOB-Yarobi

Legacy Member
ok ik weet ni of da al is aan bod gekomen is maar i kvind het toch ni
mee de search



is er een aura da damage bijgeeft bij een charge/smiter

zoals concentration voor blessed hammer


dus geen senergies ??


kben namelijk van plan om in de toekomst (as mijn BH-pala af geraakt)
ne charge/smiter te maken.

Hardcore_Virus

Legacy Member
charge heeft ook nog als syns vigor & might d8 ik
dus kunde rest in fana steke & die gebruike

Smashy

Legacy Member
beste aura voor charge/smiter = fana, zonder veel twijfel, geeft meeste dmg & veel ias da serieus handig is voor zo'n pala :D

& voor smite is er geen synergie nee, voor charge wel ma imo best da ge die ni gebruikt, ge zijt beter af om synergie van holy shield te maxen ipv synergies voor dmg, charge is zo al serieus hard

MOB-Yarobi

Legacy Member
a mercikes voor de handige tips

heeft iemand nog 1-2 HoZ te trade en zoja vraagprijs??
dan kan ik nu al wa sparen :p

waar en hoe vind ik beste runes?? (buite hellforge Q)

want mijn Q's zijn ni te vet shael gisteren in nm en nu zien in hell :cry:

Hardcore_Virus

Legacy Member
MOB-Yarobi zei:
a mercikes voor de handige tips

heeft iemand nog 1-2 HoZ te trade en zoja vraagprijs??
dan kan ik nu al wa sparen :p

waar en hoe vind ik beste runes?? (buite hellforge Q)

want mijn Q's zijn ni te vet shael gisteren in nm en nu zien in hell :cry:

scl ? scnl ? hcl ? hcnl ?

Time

Legacy Member
zal v'vond es op oya zen acc kijke:) dien gaat prolly toch gn scl meer spele en heeft minstens 2 zakas staan:) betaling moet ni perse direct zijn hoor;)

MOB-Yarobi

Legacy Member
Hardcore_Virus zei:
scl ? scnl ? hcl ? hcnl ?
scl sorry wast vergeten

Time^- zei:
zal v'vond es op oya zen acc kijke:) dien gaat prolly toch gn scl meer spele en heeft minstens 2 zakas staan:) betaling moet ni perse direct zijn hoor;)


da is heel vriendelijk

vanavond zal ik prolly online zen

ge laat mor wete wak moen betale ( met kredietlijn :) )
en wie weet vin ik er dan zelf een zoda em in leen is

tegen ± 21u ikke online zen

oya

Legacy Member
vo mijn part krijgde die gratis :)

stort anders 5euro op 890-7640431-63 en dan krijgde nen 19x zaka :scream:

:rofl:

=[FaN]=ChroniC

Legacy Member
ik heb een HoZ 196% clean te traden op Scl maak maarn tof offertje
wat ik wil
Perf gems
Baal Gc
Etc :p

MOB-Yarobi

Legacy Member
ok binnen een klein 2uur kom ik online op Bnet

kan ik dan iemand wisperen voor een HoZ??


Chronic aan oeveel Pgems adde gedacht?? Dan spaar ik wel

Time

Legacy Member
oya eeft drie zaka's, ik ga er hoogstens ene van gebruike
dus ge kunt prolly nen 19* free krijge^^
ma ik weet ni offek over twee uur online al zen:x

MOB-Yarobi

Legacy Member
Time^- zei:
oya eeft drie zaka's, ik ga er hoogstens ene van gebruike
dus ge kunt prolly nen 19* free krijge^^
ma ik weet ni offek over twee uur online al zen:x


deze namiddag zal ik ook wel online komen
± 15u zal da zijn.

*OB1-Yarobi is den account


alvast heel bedankt op voorhand

king_wlv

Legacy Member
Time^- zei:
oya eeft drie zaka's, ik ga er hoogstens ene van gebruike
dus ge kunt prolly nen 19* free krijge^^
ma ik weet ni offek over twee uur online al zen:x
stopt dien ookal? :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan