Archief - PaintBall's uitstapje 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.:Buanhop:.

Legacy Member
Na het fijne uitstapje deze vakantie
Mss voor volgende vakantie
Paintballen?
www.stafort.be
30euro voor nen ganse dag

Voor uw paintballdag bieden wij u:

* Briefing met welkomstdrankje
* Huur van het unieke kader van het fort van Stabroek met accomodatie:
o cafetaria met zonneterras aan waterkant
o sanitair
o kleedkamer
* Huur uitrusting:
o camouflage overall
o veiligheidsmasker
o Trracer-pompwapen met gasfles, munitiebox en veiligheidsplug
o CO2-gas
o 100 Verfkogels
* Begeleiding

Dit alles voor de dagprijs van 1200 Bef zijnde 30 EURO.
edit: Per kogel 0.1euro

Ook niet PB members mogen meegaan ;)

Burny

Legacy Member
Gaat volgens mij wel wa meer kosten als 30 €, want op ne ganse dag knal je er hééééél wa meer kogels door als 100 :D

Anyways, HF!

L@TrO

Legacy Member
mja , toch is het het geld waard , want paintball is gewoon la crème de la crème :p En et is btw een zalig terein :)

Creeping Death

Legacy Member
.:Buanhop:. zei:
Na het fijne uitstapje deze vakantie
Mss voor volgende vakantie
Paintballen?
www.stafort.be
30euro voor nen ganse dag



Ook niet PB members mogen meegaan ;)


Goei keus, ik ben der ook al een paar keer geweest, 't enigste afrip zijn de extra kogels. Ge betaald 6.5 per bijtankbeurt en dan geeft dieje u een 25cl glas vol met ballekes en in zo'n glas zitte er zeker geen 65 bollekes.
Ohja en de frieten zijn daar ni te ete :)
Maar buite deze twee minpuntjes :niceone:
Have fun zou'k zegge

[BGT]IceCube

Legacy Member
Dat is dus wel iets wat we zouden moeten doen.

Ziet er goed uit en ik wil op extreme schieten. :D

even iets van de vorige thread

Ordreman quote

Maar aangezien niemand die onzin begrijpt, buiten de oorspronkelijke auteur, heeft zulke onzin totaal geen nut. Wat dus ook eigenlijk onzin is. Maar ik maak onderscheiden tussen onzin, en goede onzin...het heeft immers een entertainende waarde. Onverstaanbare onzin is zoals slechte humor en voortbestemd om bekritiseerd te worden. Goede onzin wordt genegeerd of zelfs mee gelachen...al is het meestal een valse lach. Hiermee bedoel ik dat ze al die onzin een beetje beu zijn en hun serieuze off-topic dwaling niet meer kunnen verantwoorden. Hiermee wil ik eigenlijk zeggen dat deze thread rijp is voor de vuilnisbelt en dat icecube verkeert was en ik gelijk had.

einde quote

En als dat niet de grootste onzin is die ooit is voortgekomen uit u theordreman dan weet ik het niet. :crazy:

Hoe kom jij erbij dat jij gelijk hebt en ik verkeerT ben?

Entertainende waarde van dat gezever - 0.1 :p

(en begin niet over die quote want ik weet niet meer hoe ik dat doe :crazy: )

.:Buanhop:.

Legacy Member
Creeping Death zei:
Goei keus, ik ben der ook al een paar keer geweest, 't enigste afrip zijn de extra kogels. Ge betaald 6.5 per bijtankbeurt en dan geeft dieje u een 25cl glas vol met ballekes en in zo'n glas zitte er zeker geen 65 bollekes.
Ohja en de frieten zijn daar ni te ete :)
Maar buite deze twee minpuntjes :niceone:
Have fun zou'k zegge

ze natellen :p
en als em mis is het dubbele eise :D

TheOrdreMan

Legacy Member
[BGT]IceCube zei:
Ordreman quote

Maar aangezien niemand die onzin begrijpt, buiten de oorspronkelijke auteur, heeft zulke onzin totaal geen nut. Wat dus ook eigenlijk onzin is. Maar ik maak onderscheiden tussen onzin, en goede onzin...het heeft immers een entertainende waarde. Onverstaanbare onzin is zoals slechte humor en voortbestemd om bekritiseerd te worden. Goede onzin wordt genegeerd of zelfs mee gelachen...al is het meestal een valse lach. Hiermee bedoel ik dat ze al die onzin een beetje beu zijn en hun serieuze off-topic dwaling niet meer kunnen verantwoorden. Hiermee wil ik eigenlijk zeggen dat deze thread rijp is voor de vuilnisbelt en dat icecube verkeert was en ik gelijk had.

einde quote

En als dat niet de grootste onzin is die ooit is voortgekomen uit u theordreman dan weet ik het niet. :crazy:

Hoe kom jij erbij dat jij gelijk hebt en ik verkeerT ben?

Entertainende waarde van dat gezever - 0.1 :p

(en begin niet over die quote want ik weet niet meer hoe ik dat doe :crazy: )

dit is één van die momenten dat je on-topic moet blijven, ga zeker niet van thread wisselen...spammer :naughty:

[BGT]IceCube

Legacy Member
Ben jij nu on-topic?

Je moet volgens die site minimaal met 25 zijn.

Of anders moeten we tegen een andere onbekende groep opgaan.

Foose

Legacy Member
In merchtem is da €25 ofzo als toelating.
Kogels €15 voor 100 kogels ofzoiets ..
Als ge de rambo uithangt vliegen de kogels en het geld er wel door :p
Ma paintball is gewoon zalig

TheOrdreMan

Legacy Member
mijn broertje wil ook mee...zijn lief ook meepakken?

moehahahahaha

[BGT]IceCube

Legacy Member
Als die broer zoals u is Ordreman laat hem dan maar thuis :lol: ( Dat is dus niet gemeend he, dat is soms moeilijk te zien op een forum :) )

Ik zou toch eerder aan zijn lief VRAGEN ipv ze gewoon mee te pakken :p .

Ik weet wel waarom deze thread hier staat maar ik zie nog niet veel volk die hier op heeft geantwoord. Komaan mannen (en vrouwen) meegaan :D

( Buanhop precies of jij dat erg gaat vinden als ze st..ve ttttttt heeft ;) )

Daedie

Legacy Member
kvind deze zaak wat duur. hier in de omgeving heb ik toch al goedkoper gepaintballt en de balleke waren goedkoper. en kmoet geen drankske :p.

.:Buanhop:.

Legacy Member
ja en iedereen moet weer naar limburg
haha
ik zal maar al vertrekken met de velo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan