SerDiuK
Legacy Member
Als er iemand hier op 9Lives met P4DH naar Zweden gaat en toevallig over Antwerpen rijdt nog plaats heeft zou ik eeuwig dankbaar zijn als ik mee kon rijden
.
Niet perse voor de heenrit, ik heb er geen probleem mee om met de trein te gaan, maar vooral voor de terugrit. Als wij rond 3:00 in Utrecht en 5:00 in Eindhoven aankomen op zondagnacht heb ik niet veel zin om met 1000€ aan hardware 's nachts rond een treinstation te hangen wachtend op de eerste trein. Ik heb dat vorige editie gedaan en dat is mij niet meteen bevallen.
Ik betaal zeker tankgeld en kan wat pintjes trakteren op de lange busrit. Daarnaast doe ik coverage voor gamelux.nl en krijgen wij gratis drinken, eten, etc. Kan ook wat geregeld worden.
Grtz,
. Niet perse voor de heenrit, ik heb er geen probleem mee om met de trein te gaan, maar vooral voor de terugrit. Als wij rond 3:00 in Utrecht en 5:00 in Eindhoven aankomen op zondagnacht heb ik niet veel zin om met 1000€ aan hardware 's nachts rond een treinstation te hangen wachtend op de eerste trein. Ik heb dat vorige editie gedaan en dat is mij niet meteen bevallen.
Ik betaal zeker tankgeld en kan wat pintjes trakteren op de lange busrit. Daarnaast doe ik coverage voor gamelux.nl en krijgen wij gratis drinken, eten, etc. Kan ook wat geregeld worden.
Grtz,