Archief - Overzichtsite: ideën

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

heavygear

Legacy Member
ge kunt mss alles schoon ordenen van thread's ?
bvb:

-char builds
-trades
-probs
-just for fun
- etc...

is just an ID

Archangel_wes

Legacy Member
heavygear zei:
ge kunt mss alles schoon ordenen van thread's ?
bvb:

-char builds
-trades
-probs
-just for fun
- etc...

is just an ID

And not a very bright one imo :wtf: (n/o eh)
Tis geen forum eh :)

Fun gaat erbij komen,check in't volgend kwartierke ma ... screen gemaakt just ... past goed bij een topic hier :)

Archangel_wes

Legacy Member
Fun added
(jah sorry da'k geen edit doe,mss da meer mensen dan kijken en ideën posten/screens sturen enz ...)

Now givf screenz!

WoDkA

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Kweenunie als da veel werk is of nie ma klaat het liever zo ...
Als ge de site meer dan ene keer bezoekt weet ge zo waar ge moet zijn eh :)

allé, ik en GMotha gaan samen wel de site opsmukken :p

Archangel_wes

Legacy Member
WoDkA zei:
allé, ik en GMotha gaan samen wel de site opsmukken :p

Hie se de Vodde!
Amuseer u ermee zou'k zeggen :D

bwt guys,heb een paar sorces met da laatste cold armor (shivering) nodig.
Kwil iets doen voor'n mooi screentje (1 in't midden,static,allemaal ice boltjes)
enfin,u get my point :)

Dus:
Need 7 sorces met shivering armor (voor morgen ofzo)

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Hebde mijn screens gisteren ontvangen? (en vond ge ze ewa grappig? :unsure: )

Starrk

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Na de feedback ook een ideën topic:
- Kzou ne nieuwe naam ervoor willen, "overzichtsite" da trekt nie op veel :)
- Zoals ik al gezegd heb, char files: iemand maakt'n char met nen editor en die vlam ik dan gewoon erop,zodat iedereen die kan gebruiken :)
- Die URL's van de clan sites zou' k ook nog moeten
- Meer builds zijn ook altijd welkom
- Ideën over een "reorganisatie" van verschillende topics in de site mss (bv technische info verdelen over mf,breaks,...)

Lemme know guys ... just trying to keep this thing going :)

1. sja een naam , imo kan ik die niet voor jou bedenken , laat je fantasie rollen ^^

2. chars hmm , ik heb veel items staan en veel stuff maar heb ne deftige editor nodig , anders maak ik er wel ne hoop ;) ( aangepast aan de guilds is best ni slecht )

3. www.soy.be XD

4. meer builds , kga da es proberen ( ele druid )

Archangel_wes

Legacy Member
*BUMP*
Kga da ding nie alleen tot stand kunnen brengen eh folks
Kw8 nog altijd op screens IN MN MAILBOX GRAAG K NP TY
Ik was half begonnen aan een sjabloon voor die builds ma da's toch nie alles ...
guides mogen er ook nog altijd bijkomen (wilt iemand er es ene schrijven voor'n meteorb sorcke als'm tijd en zin heeft?)
Voor de rest ... nog altijd open voor ideën en meer nuttige info

Time

Legacy Member
goeroezeboe zei:
wtf :scream:
hack of zo?

is dien tphack denkek, bonenecro spamt a volonté bone spirits, neemt tp, gaat hostile en de bonespirits die nog rondzweven worden dan ook hostile
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan