Archief - Overstap naar CS Source? (Counterstrike 2?)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Taguan

Legacy Member
k snap het en ik wil die testen

da is weer een doel om da te kunnen spelen he want ik lees hier zo een goede commentaar da da ni slecht kan zijn.

Smashy

Legacy Member
bon, enige goeie manier om da te testen is dus als ge condition zero hebt gekocht.....mhm.....no testing for me :D

SnOw

Legacy Member
jaja CS,
ik ga da enkel wille spele alsek er geld mee kan verdiene :D Te traag en te easy imo

st0rmr1d3r

Legacy Member
kzou heel graag die beta eens testen maarja :/ mss is bij maddie thuis
CS vond ik nix aan ,als CS2 goe is speel ik da

Nijntje

Legacy Member
Iedereen zit hier altijd bezig van TO>CS..
Hetzelfde zeggen ze op het CS forum over TO.

Nu ik heb TO gespeeld sinds versie 1.0 en heb CS 1.5 en 1.6 gespeeld.
Ik keerde steeds terug naar TO omdat ik TO leuker vond online en omdat ik al in de community geïntegreerd was. CS vond ik zeker niet slecht maar er waren teveel argumenten die voor TO pleitten.

Met CS Source ligt dit anders.
Grafisch? CS Source
Realisme? CS source
Snelheid? TO
Fun? CS Source
Interactiviteit? (interactiviteit in TO? :wtf: ) CS Source

Het is gewoon zo machtig als je ergens een explosie hoort en flesjes en brokstukken door de lucht ziet vliegen.

Een ijzeren ton? Gooi ze plat op de grond en crouch erachter.
Zet u recht en ge kunt schieten met deels bescherming.
Buk u, rol ze vooruit en ge kunt redelijk veilig naar voren geraken in een vuurgevecht. Vind ik best wel machtig.

InStInCt900

Legacy Member
Hmzzz...kweetnie ze,To is nog altijd het spel bij uitstek voor mij...
......Trouwens wanneer komt die nieuwe patch uit voor To?? :wtf:

gStar

Legacy Member
Nijntje zei:
Hoe dat is Counterstrike 2 niet?

Bedoel je niet Counterstrike Condition Zero die retail gegaan is?

Counter strike Source op de nieuwe half-life 2 engine is toch CS 2?

Totaal ni waar.

't is ni CS 2 maar CS : Source

ShooTeR

Legacy Member
ik w8 voor official release op ne cd .. dan BB TO :)

ben to beu altijd zelfde .. en way te gemakkelijk naar mijn goesting

Tullaris

Legacy Member
CS daar is het vaak teveel geluk, net da ene headshot en ge zijt dood.

TO is echt een veel beter spel alleen zouden ze de snipers iets zwakker maken zou het echt veel meer mensen trekken. Ik ken der veel die er gestopt zijn omda iedereen alleen maar sniped en ge geen deftige gevechten kunt hebben met assault rifles.

Vroeger liep iedereen nog rond met famas / steyr, nu hebde liever mp5 en als ge geld hebt koopte sniper.

Had gehoopt da ze da terug zouden brengen met die community patch.

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Blijf hopen Tullaris, zal niet gebeuren.
Community patch = BIG FIX patch.
Geen gameplay adjustments.

PsYchO.p2

Legacy Member
blijf erbij, geen patch zonder nieuwe bugs
there's still hope :applause:

SnOw

Legacy Member
Tullaris zei:
CS daar is het vaak teveel geluk, net da ene headshot en ge zijt dood.

TO is echt een veel beter spel alleen zouden ze de snipers iets zwakker maken zou het echt veel meer mensen trekken. Ik ken der veel die er gestopt zijn omda iedereen alleen maar sniped en ge geen deftige gevechten kunt hebben met assault rifles.

Vroeger liep iedereen nog rond met famas / steyr, nu hebde liever mp5 en als ge geld hebt koopte sniper.

Had gehoopt da ze da terug zouden brengen met die community patch.

tja, to veranderde altijd van gameplay, da maakt het da ik al zolang speel. Vroeger in 1.2 was den DE goddelijk, in 1.6 den mp5 , in 2.2 den steyr en vanaf 3.1.5 zen de snipers die het meeste adv hebbe.

Ma in close combat is nog steeds zi mp5 die het doet :D

Lordofdarkness

Legacy Member
MaDDie zei:
cs source is counterstrike 2 niet.

ik speel de beta al bijna 4 dagen.
echt wel sweeeet !


Je bent dan ook een Homo :applause: ...

:bow: Toon ake Maddie :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan