Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dahmer zei:
nee ik stap ni over
TO > cs any day of the week
) CS SourceNijntje zei:Hoe dat is Counterstrike 2 niet?
Bedoel je niet Counterstrike Condition Zero die retail gegaan is?
Counter strike Source op de nieuwe half-life 2 engine is toch CS 2?
TwistyEnerGy zei:Totaal ni waar.
't is ni CS 2 maar CS : Source
we misse onze forum modBZRK zei:Bedankt, maar dat wisten we ondertussen ook al.

Tullaris zei:CS daar is het vaak teveel geluk, net da ene headshot en ge zijt dood.
TO is echt een veel beter spel alleen zouden ze de snipers iets zwakker maken zou het echt veel meer mensen trekken. Ik ken der veel die er gestopt zijn omda iedereen alleen maar sniped en ge geen deftige gevechten kunt hebben met assault rifles.
Vroeger liep iedereen nog rond met famas / steyr, nu hebde liever mp5 en als ge geld hebt koopte sniper.
Had gehoopt da ze da terug zouden brengen met die community patch.

MaDDie zei:cs source is counterstrike 2 niet.
ik speel de beta al bijna 4 dagen.
echt wel sweeeet !
Toon ake Maddie 