Archief - OT: vervolg raadsel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kows

Legacy Member
This is still (not) Pr0n 01.09.2004 18:07
Hey
I've seen many here have been majorly addicted to my riddle ("this is not pr0n" button on the right)
got 30000 hits on it or something and people wouldn't go to bed for days until they got to the next screen

For all those who are thru yet, it goes on, up to 21 screens at the moment.
The link to screen 17 is: http://deathball.net/notpron/finale/pron.htm
If you made it there yet, you'll know the password, it was the one with LET__ and ___RAT
Have fun
have fun searching :s

kows

Legacy Member
(17:34:29) (@BKF\\\Dildo) ge kunt weer doorzoeke :P
(17:34:31) —› nick: (MoesWiel) is now known as (Twiel)
(17:34:59) (@Spray-lunch) nO WAY
(17:35:07) (@Twiel) ?
(17:35:10) (@Spray-lunch) gans mijne zondag verpest door dat
(17:35:21) (@Twiel) ffs, nie weer zo'n raadsels eh
(17:35:26) (@Spray-lunch) lol
(17:35:27) (@Spray-lunch) ja :)
(17:35:35) (@Twiel) ik kijk niet, ik wil niet kijken
(17:35:40) (@Spray-lunch) idem
(17:35:53) (@BKF\\\Dildo) vervolg
(17:35:56) (@BKF\\\Dildo) van 17 tot 21 nu
(17:35:58) (@BKF\\\Dildo) ^^
(17:36:04) (@Spray-lunch) ive seen the end
(17:36:08) (@Twiel) mie toe
al een positief reactie :ironic:

Sprayzor

Legacy Member
pls delete deze topic , er zijn al genoeg onschuldige zielen verpest door da raadsel ( ikke )

Disa

Legacy Member
<BKF/Spray> zei:
not again

zeg eens hoe screen3 eruit ziet

een scheve foto van een pc en om de halve minuut komt er 'turn me on dead man' of iets dergelijks :x

Dis

Sprayzor

Legacy Member
staat er iets van false in de url ? zoja zet het op true

Disa

Legacy Member
<BKF/Spray> zei:
staat er iets van false in de url ? zoja zet het op true

hmmz had al zoiets geprobeerd maar niet zover ged8 om alleen de false te veranderen :p anywayz thx

dis

Sprayzor

Legacy Member
hebben met meer dan 7 man ongeveer er 12 uur overgedaan. En dan nog was het heel lastig. Maar niemand van ons kon stoppen , tis verslavend. :doh:

kan u maar enkel helpen als ge die screen beschrijft

bernardo

Legacy Member
wa is eigelijk de bedoeling want ik zie die eerste foto ma ik snap het ni echt

bernardo

Legacy Member
aah ik zit 2 ma dan ineens komt daar iet op zo slim als ik ben neem ik print screen en kan ik het lezen maar nu nog uit maken wat het betekent
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan