Archief - [OT] quake 3 compo @ lan MaYHeM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sim!

Legacy Member
Door herberekening van onze vaste kosten en met medewerking van onze sponsors kunnen we u nu

MaYHeM 8 lan aanbieden voor 10 € ( van vrijdag 2 april 19u doorlopend tot zondag 4 april 18u )

Meer info op www.mayhem.be

Sim!

Legacy Member
Jaja beste lannertjes , u leest het goed !

MaYHeM 8 gaat door op 7 - 8 - 9 mei 2004 ( vrijdag , zaterdag & zondag )

Door het véél te groot aanbod van lans op het weekend van 2-3-4 april 2004 heeft de crew van
MaYHeM besloten om MaYHeM lan een maand op te schuiven en zo onszelf te verzekeren van een propvolle , geslaagde lan waar iedereen aanwezig kan zijn .

De personen die reeds ingeschreven zijn hoeven niets te doen ( behalve storten op ons rek.nr. 10 € )
De personen die reeds betaald hebben blijven zeker van hun zitje , indien deze data voor hen niet past kunnen ze op deze mail beantwoorden ( of via de link op de site ) met hun naam , id-nr en rekening nr en wij storten asap u 10 € terug !

Verdere info vind u op www.mayhem.be

Greets MaYHeM CREW

Sim!

Legacy Member
Originally posted by Sim!
Jaja beste lannertjes , u leest het goed !

MaYHeM 8 gaat door op 7 - 8 - 9 mei 2004 ( vrijdag , zaterdag & zondag )

Door het véél te groot aanbod van lans op het weekend van 2-3-4 april 2004 heeft de crew van
MaYHeM besloten om MaYHeM lan een maand op te schuiven en zo onszelf te verzekeren van een propvolle , geslaagde lan waar iedereen aanwezig kan zijn .

De personen die reeds ingeschreven zijn hoeven niets te doen ( behalve storten op ons rek.nr. 10 € )
De personen die reeds betaald hebben blijven zeker van hun zitje , indien deze data voor hen niet past kunnen ze op deze mail beantwoorden ( of via de link op de site ) met hun naam , id-nr en rekening nr en wij storten asap u 10 € terug !

Verdere info vind u op www.mayhem.be

Greets MaYHeM CREW

reminder , nog wa plaats vrij

Blackend

Legacy Member
Originally posted by Sim!
mja , wie wil komen kan beter beginnen betalen :)
Organiseer een q3 CTF compo... tis een Quake lan zeggen de meesten, maar ik zie alleen q2 en q3 duel .... :sad:

Sven

Legacy Member
Originally posted by BerT
Ma da ruikt ier toch iets te verdacht veel naar reclame eh :s
sjah , reclame mag toch maar hij overdrijft ni , hij heeft om de maand iets in dezelfde topic gezet ;)

Sim!

Legacy Member
Originally posted by Sven
sjah , reclame mag toch maar hij overdrijft ni , hij heeft om de maand iets in dezelfde topic gezet ;)

tuurlijk , dan staat de topic weer bovenaan .

Lunake

Legacy Member
mja das wel beetje ver he aan de kust :s das andere kant vant land,
en ik zie da et nog 20 dage is, das in de schoolperiode? :s

mss da ik de volgende kom, impulse pakt mij wel mee, teminste, as die geen ree omver rijd :D

*wink imp ;)*

Bulldog

Legacy Member
Originally posted by Lunake
mja das wel beetje ver he aan de kust :s das andere kant vant land,
en ik zie da et nog 20 dage is, das in de schoolperiode? :s

in het weekend moet jij ook naar school ?

:D

Lunake

Legacy Member
bulld0g 1.0 ?


\o////////////////////////////////////////////////////////////

REHSPEC =)
gij zijt toch die kerel van occ same met den BigG van Iced he? :)

nee kmoet int weekend nie, ma ik werk int weekend en ik moet da anders weer afzegge, en dan zie ik er te begaaid uit maandag in school :p

Bulldog

Legacy Member
nope niet 1.0

laat ons zeggen dat ons postuur toch ietske anders is

:)

Bulldog1.0 = hsb
Bulldog = mH / *cWp* (tog)

Sim!

Legacy Member
Subscriptions open for MaYHeM 9
Waar ? As usual
Wanneer ? Van 08 oktober 19:00 tot 10 oktober om 18:00, 2004
Hoeveel gamers? 100
Hoeveel kost het? 10 € (15 ADD)
Welk netwerk? 2 Gb backbone all switched
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan