Archief - [OT] quake 2 compo @ lan MaYHeM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sim!

Legacy Member
Door herberekening van onze vaste kosten en met medewerking van onze sponsors kunnen we u nu

MaYHeM 8 lan aanbieden voor 10 € ( van vrijdag 2 april 19u doorlopend tot zondag 4 april 18u )

Meer info op www.mayhem.be

Sim!

Legacy Member
Jaja beste lannertjes , u leest het goed !

MaYHeM 8 gaat door op 7 - 8 - 9 mei 2004 ( vrijdag , zaterdag & zondag )

Door het véél te groot aanbod van lans op het weekend van 2-3-4 april 2004 heeft de crew van
MaYHeM besloten om MaYHeM lan een maand op te schuiven en zo onszelf te verzekeren van een propvolle , geslaagde lan waar iedereen aanwezig kan zijn .

De personen die reeds ingeschreven zijn hoeven niets te doen ( behalve storten op ons rek.nr. 10 € )
De personen die reeds betaald hebben blijven zeker van hun zitje , indien deze data voor hen niet past kunnen ze op deze mail beantwoorden ( of via de link op de site ) met hun naam , id-nr en rekening nr en wij storten asap u 10 € terug !

Verdere info vind u op www.mayhem.be

Greets MaYHeM CREW

Sim!

Legacy Member
Originally posted by Sim!
Jaja beste lannertjes , u leest het goed !

MaYHeM 8 gaat door op 7 - 8 - 9 mei 2004 ( vrijdag , zaterdag & zondag )

Door het véél te groot aanbod van lans op het weekend van 2-3-4 april 2004 heeft de crew van
MaYHeM besloten om MaYHeM lan een maand op te schuiven en zo onszelf te verzekeren van een propvolle , geslaagde lan waar iedereen aanwezig kan zijn .

De personen die reeds ingeschreven zijn hoeven niets te doen ( behalve storten op ons rek.nr. 10 € )
De personen die reeds betaald hebben blijven zeker van hun zitje , indien deze data voor hen niet past kunnen ze op deze mail beantwoorden ( of via de link op de site ) met hun naam , id-nr en rekening nr en wij storten asap u 10 € terug !

Verdere info vind u op www.mayhem.be

Greets MaYHeM CREW

ter herinnering

visual_bAstArd

Legacy Member
I wont be there :) :D


Mss wel maar eerst vervoer regelen :sad: :angry:
Stomme ouders nooit willen voeren.

Sim!

Legacy Member
en ondertussen zitten we aan mayhem 9 , alle q2 spelers terug welkom


Subscriptions open for MaYHeM 9
Waar ? As usual
Wanneer ? Van 08 oktober 19:00 tot 10 oktober om 18:00, 2004
Hoeveel gamers? 100
Hoeveel kost het? 10 € (15 ADD)
Welk netwerk? 2 Gb backbone all switched

www.mayhem.be

zyrt3c

Legacy Member
waar isda te doen (provincie enzow)

ja kben te tam om op mappy te zoeken!

Deadman INC.

Legacy Member
west vlaanderen... 5km van blankenberge/brugge

brugge -> 5km -> zuienkerke -> 5km -> blankenberge
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan