Archief - OT: Dictionary

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sertu

Legacy Member
Als we nu eens een woorden boekje maken met alle woorden die je in ET kan tegen komen :D I'll start

1337

Once used by the hacker community as sort of a sub-culture language, ANYONE using this type of speak in the present day in age is either:

A) A clueless net newbie who somehow thinks its still "cool" to speak this way.

B) A veteren net user who uses it to parody the type of people mentioned in example A.

Brock

Legacy Member
Markeer Offtopic threads met "OT: " voor uw thread titel te plaatsen aub

*aangepast*

-eQui-Iven

Legacy Member
lamer:

A: term door mensen gebruikt die niet tegen hun verlies kunnen en zo hun frustraties op anderen botvieren

B: persoon die zich verstopt met een soldier-weapon in een hoekje of aan een spawn en zo zijn frustraties botviert op de tegenstander

kontenbonker:
-persoon die mensen veel in hun rug schiet

Kowlier

Legacy Member
wat wil ROFL feitlijk zeggen??? kweet, domme vraag, maar het zegt mij niet direct iets.

ElemenTiM

Legacy Member
rofl, rolling on the floor laughing.
rugneuker is een meer gepast woord voor iemand die veel in de rug schiet.
noob, naab, nub, e.a.:
persoon die ergens vreselijk in zuigt!

m4rt1n0

Legacy Member
Rolling on floor (from) Laughing,

dat dacht ik altijd

*EDIT*omg: dan denkte dat prunen helpt echt, precies niet kben al een kwartier die reply aan het submitten *EDIT*

ElemenTiM

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
Rolling on floor (from) Laughing,

dat dacht ik altijd

*EDIT*omg: dan denkte dat prunen helpt echt, precies niet kben al een kwartier die reply aan het submitten *EDIT*


hmm, mijn F5-knop wordt er spijsrot van

.!$i$_

Legacy Member
proner: iemand die midden in gevecht gaat pronen
noob naab newbie rookie: woordjes voor nieuwelingen, spelers die zuigen
fu: fuck you
hasu: noob
gosu: goeie speler
j/k: just kidding
wp: well played
gs: great shot

.!$i$_

Legacy Member
lotto: als je veel geluk hebt in een frag of als je een tegenstander killed zegt ie lotto omdat ie denkt dat jij slechter bent en jij hem toch gekilled hebt.
#care: het kan de speler nix schelen,(ook gebruikt : carelevel.....0)
whiner: iemand die wat bij iedere frag zit te zagen etc...
gg: good game
hf: have fun
gl: good luck

Pyke

Legacy Member
gg good game
fo fuck off/field ops
stfu shut the fuck up
afaik as far as I know
imo in my opinion
imho in my humble opinion

DeadBull

Legacy Member
medic:
Persoon die gaat lopen als zijn health onder 50 HP is

.!$i$_

Legacy Member
asap : as soon as possible
tbh: to be honnest
tbfh: to be fucking honnest

BaNoRaC

Legacy Member
slet

1) persoon die altijd hetzelfde wapen gebruik
2) zie lotto
3) hoer
4) teH/Silver
5) iemand van ind

_BulL

Legacy Member
.!$i$_ zei:
proner: iemand die midden in gevecht gaat pronen
noob naab newbie rookie: woordjes voor nieuwelingen, spelers die zuigen
fu: fuck you
hasu: noob
gosu: goeie speler
j/k: just kidding
wp: well played
gs: great shot
een newbie is niet altijd een noob hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan