Archief - OT: Back to school (1)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wickerman

Legacy Member
5 Wetenschapen-talen ,want was gebuist op mijne wiskunde :doh:
eigenlijk is het mijn eigen fout maja ( zien da mijne printer genoeg zwarte inkt heeft :D )
het gaat weer een jaar van :sleep: :sleep: zijn !!!

En1gma

Legacy Member
5de latijn-wetenschappen aan al de mensen die latijn wiskunde 8-6 uur doen GELUKZAKKEN

[IBZF]Mordholio

Legacy Member
3 de jaar Economie (kben hier weer de jongste member zeker :P)

thomania

Legacy Member
pack zei:
voltooid deelwoord, verleden tijd
------------------
kijk naar de stam
als laatste medeklinker in t'kofschip voorkomt => +T anders => +D

Correct gezien moet ge naar het infinitief kijken zonder -en. en dan de laatste letter vergelijken me kofschip :naughty: :p

pack

Legacy Member
thomania zei:
Correct gezien moet ge naar het infinitief kijken zonder -en. en dan de laatste letter vergelijken me kofschip :naughty: :p

wat is het verschil tussen de stam en de infinitief zonder -en ?

TWEETY

Legacy Member
6e latijn wetenschappen zonder latijn en met 6 uur lo => Sport wetenschappen

Reptiel

Legacy Member
nog 3 weken chill en dan beginnen moar feitelijk ook nog 2maand chill :p

]DaL[Da1diablo

Legacy Member
Reptiel zei:
:wtf: kan je nu als bachelor BI doen ?!?!?
Is het niet master da je bedoelt?

ah nee, just ni, ge begint in bachelor, en na twee (of is het drie) jaar kunt ge master gaan doen. ik begin ook eerste jaar bachelor BI :crazy:

MaXeD

Legacy Member
Pack zit ik eindelijk op een gezellig forum, moet ik weer fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven. Wat bijna per definitie 95% van alle Nederlanders uitsluit van dit toch o zo leuke forum. Wij leren namelijk op school niet hoe je Nederlands moet schrijven, zoals de gemmidelde Belg dat wel doet.

Ik wort :D daar niet blij van :rofl:

Daarin tegen ik was laatst op clanmeeting in Wellen (jaja voor de niet aardrijkskunde freaks onders das naast Hasselt, met veel schapen) en had ik toch het eerste half uur ondertiteling nodig. Pas na rollen in het bos (paintball) en een hoop baco's (bacardi cola met een d) begon ik het te verstaan (of beelde ik me dat in). Mijn conclusie> minder spellen, meer articuleren :crazy:

MaXeD

Reptiel

Legacy Member
]DaL[Da1diablo zei:
ah nee, just ni, ge begint in bachelor, en na twee (of is het drie) jaar kunt ge master gaan doen. ik begin ook eerste jaar bachelor BI :crazy:
noemen ze dat dan normaal niet bamma?
Bacheler -> master opleiding:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan