xpr·k
Legacy Member
Zijn er hier nog typkes die da graag spelen en nog liefst het soort volk da nie disconnect als em aant verliezen is . Ik zoek mensen van alle skill levels maar liefst diegenen die snappen wat 1on1 inhoud (armourcontrol/timing dus
) . Als er geinterresseerden zijn dan had ik graag gehad da ge hier uw irc chan oid post . Mocht je dagen hebben dat je zoiezo niet kan mag je dat ook altijd vermelden .
Ikzelf heb niet super veel ervaring (3 games tot nu toe hehehehe) maar ik begrijp wel wat 1on1 inhoud aangezien ik al 3 jaar elk GTV 1on1 tourney volg . De enige map waar ik me een beetje thuis op voel is dm6 dankzij onze CA server ;] .
) . Als er geinterresseerden zijn dan had ik graag gehad da ge hier uw irc chan oid post . Mocht je dagen hebben dat je zoiezo niet kan mag je dat ook altijd vermelden .Ikzelf heb niet super veel ervaring (3 games tot nu toe hehehehe) maar ik begrijp wel wat 1on1 inhoud aangezien ik al 3 jaar elk GTV 1on1 tourney volg . De enige map waar ik me een beetje thuis op voel is dm6 dankzij onze CA server ;] .



