Archief - ORC Campaign???????????

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prospeer

Legacy Member
Waar kan je in single player met orc spelen?????????????????
De andere rassen vind ik zoooooo saai en met orc rule ik echt, maar ja, ik vind die campaign niet. Kan iemand mij vertellen waar je die kan vinden?????

thx, Proske.

Zedjah

Legacy Member
Het verhaal is doorlopend...
Dus als ge orc campaign moet spelen gade de rest ook mogen doen...


En laat niemand hier cheats durven plaatsen >_<

Zedjah

Legacy Member
dit staat niet in de FAQ


Het is de orc campaign, van RoC dus wss!

Prospeer

Legacy Member
Ma het probleem is, ik mag van men papie niets downloaden da ik niet ken.
kan er hier iemand niet onderzetten da het veilig is pleaaaaaaseeeeeeeeeeeee

Proske

Zedjah

Legacy Member
Bwah... 100% zeker ben ik er toch ni van...
Maar ik vermoed van wel.

Hellrabbit

Legacy Member
liefste papa prospeer

het vermelde product dat zoonlief probeert te downloaden is 100% veilig

u kan op mij vertrouwen !

isucksOhaRd

Legacy Member
Liefste papa prospeer,

Gelieve de leugenachtige persoon boven mij (met als bijnaam: Hellrabbit) niet te geloven. Deze jongen werd meermaals gevat op vuile praktijken en valse beschuldigen. Hij heeft ook een instabiel emotioneel profiel en is bij wijze verklaard als een zwakzinnige gek.

Het is van allergrootste belang dat u geen vertrouwen steekt in dit verraderlijk individu, meermaals heeft hij mensen afgeperst en blindelings vele armzaligen die geloofden in een betere toekomst in een val laten lopen.
Bij deze kwaadaardige praktijken gebruikte hij ondermeer idiote smilies zoals ;_;, \o/, \o>, -_-;;, ^^, -.-, D:=, T_T, ,,|,, en enige afgeleiden om desbetreffende personen om de tuin te leiden omdat hij op deze manier zich als een brave, labiele persoon overtuigde!!
Neem hierbij dus aanspraak van mij, de eerlijke man uit de straat, en geloof me als ik u zeg dat hetgene wat uw zoonlief wil downloaden NIET veilig is en tot staat is van uw computer onbruikbaar te maken door middel van zenuwtergende virussen.

U weest bij deze gewaarschuwt! Laat geen illegale praktijken op uwer pc toe!

Geachte,
De meest betrouwbare man op aarde.

PS: enige beschuldigingen van de persoon boven mij wordt als nietig verklaard door zijn huidig strafblad en mede door mijn onschendbaardheid.

isucksOhaRd

Legacy Member
Jaja, ik wil deze jongen eerlijke informatie geven en gij probeert hem wederom iets wijs te maken.....Smiley abuser!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan