Archief - opstartende LoL clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dimio111

Legacy Member
hey all,

Om te beginnen weet ik dat recruiten niet echt toegelaten is.
Echter hoop ik toch dat de admins mss een oogie dicht knijpen aangezien het hier soms wat stil is, en ik mijn oproep grotendeels richt naar beginnende LoL sperler.
en met dit topic er toch leven wordt gehouden binnen de moba stuff. :)

Ik ben dus bezig met het opstarten van een LoL clan
member = 0
Eerder had ik een vrij succeslvolle WoW guild, dus wat dat betreft weet ik wel hoe het moet. :)

Wie is welkom?
Iedereen die fun heeft, dus zowel beginners als "pro's" :p
Competitief ingesteld zijn is zeker goed, maar geen flamers of peepz die enkel maar willen winnen...
En enkel nederlandstalig. dus stuur je CV in het nl. hehe :p

Zelf heb ik tot lvl 21 solo gespeeld, best eenzaam in LoL XD
Nu vind ik best men weg in de LoL wereld.
Vandaar, alle beginners neem gerust een kijkje. :)
Website van de clan <<< nog in opbouw dus excuuuuse me als die nog niet vlot loopt :-)

Mochten de admins hier toch een probleem mee hebben mag het gerust gesloten worden. :(
Enkel hoop ik dat ze dit niet doen, omdat zulke topics zeer goed kunnen zijn voor een forum. :-)

cyyyaa.

EDIT; clan is van naam veranderd naar Crit Happens, mochten hierdoor toch meer mensen overwegen om te joinen XD
Om dit te vieren ook maar andere clan website gemaakt.
Take a look.

dimio111

Legacy Member
bwah van mij mag het dus duidelijk een beetje drukker :p
Wss zijn de defenities van stil verschillend voor sommige mensen :)

Alex40014

Legacy Member
Kerel als je een clan wilt dan mag je mij altijd toevoegen, btw mijn ingame naam is Bloodvampire, lv30 met ongeveer 300 wins.

Wat die 5-man groepen betreft, je mag toch zelf kiezen bij wie je wil zitten, alsk nu mijn maten uitnodig wil ik daar ook bij zitten ook.

pinoken

Legacy Member
'k Zal is apply'en. Aangezien ik toch een noobscrub ben volgens sommigen hoop ik dat ik toegelaten word. We noemen geen namen. :unsure:

The Monopoly Guy

Legacy Member
dimio111 zei:
bwah van mij mag het dus duidelijk een beetje drukker :p
Wss zijn de defenities van stil verschillend voor sommige mensen :)
de meeste zitten hier ff tussen games in :)
& on-topic kzie mezelf niet echt meer een clan joinen, te weinig tijd/zin

Jaegger159753

Legacy Member
pinoken zei:
'k Zal is apply'en. Aangezien ik toch een noobscrub ben volgens sommigen hoop ik dat ik toegelaten word. We noemen geen namen. :unsure:
haha

/ontopic: zelf niet geinteresseerd atm, zit reeds in een clan

^ALUCARD^

Legacy Member
Heb je al een teamspeak?

Ik heb mijn eigen teamspeak en we zijn met een stuk of 12 spelers die geregeld samen LoL spelen.

Het is geen clan, het is gewoon een teamspeak waar iedereen komt en gaat wanneer hij wil.

Als er mensen zin hebben om samen ne match te spelen en geen TS hebben, of als er niemand online is, kom dan gerust naar onze TS.

we hebben allemaal verschillende niveaus, beginnende spelers en wat betere spelers, het maakt allemaal niet uit.

ip: fra01.bargainvoice.com:7200
geen pass

Manuuz

Legacy Member
pinoken zei:
'k Zal is apply'en. Aangezien ik toch een noobscrub ben volgens sommigen hoop ik dat ik toegelaten word. We noemen geen namen. :unsure:

lol funny als je weet waarover het gaat :)

dimio111

Legacy Member
Nog geen teamspeak, als de clan aanslaat dan sluit ik men server opnieuw aan. :)
Als jullie toch clanloos zijn mogen jullie gerust joinen en als team blijven spelen?

Verder zijn alle members free om op welke teamspeak dan ook te joinen :p

el shorty

Legacy Member
** kijkt naar de andere kant, want bij ons mag dat als het niet de spuigaten uitloopt **

Greenie

Legacy Member
er is ook een 9lives teamspeak als jullie willen
Alee hij staat bij shooters ergens, maar denk niet dat dit een probleem is :)

veel geluk :D

google of ip (uit men hoofd, dus not sure): 9lives.mine.nu

Jaegger159753

Legacy Member
Als ge nog een ts channel nodig hebt voor uw clan, ik medeeigenaar van een ts server waar 100-150 users op kunnen, dus nen extra channel is geen probleem :)

Z!ppy

Legacy Member
Looks cool, kheb al erg veel lol gespeeld, level 30 en kdenk zo'n 400 wins ongeveer ook. Ik noem mezelf geen pro, ma ik kan soms wel pro moves doen ;p en ik kan redelijk goed inschatten dus ik feed bv zeeer zelden en begrijp uiteraard heel goed het doel vnt spel, want ge hebt er ntrlijk genoeg die lvl 30 zijn en nog ni weten wat ss is ofzo, dat top solo lane is, enz enz..

Ingame naam: AlmightyOne7

Alex40014

Legacy Member
Het probleem is dat iedereen op een verschillende ts-server zit. Ik, pino en cuinhel zitten vaak op dezelfde server met andere kerels maar die zijn geen lid van 9lives. Host 9lives zelf eigenlijk niet zo'n servers?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan