Dragonix
Legacy Member
Beste 9'livers
Eerst en vooral aan iedereen een gelukkig 2012 gewenst ;-).
Ik heb eens een vraagje, op youtube heb je enorm veel filmpjes van mensen die laten zien hoe ze bepaalde trophies, achievements, ... behalen op hun xbox op PS en zonder dat je de rand van het scherm ziet.
Nu vraag ik me toch af hoe ze dit doen... ik veronderstel niet dat ze met een camera voor hun scherm zitten (zou onhandig zijn en geen zicht zijn
)
Dus ik vermoed dat er een andere manier is, zou iemand dit kunnen toelichten
?
Alvast bedankt
Dragonix
P.S.: als dit in het verkeerde gedeelte van het forum zit, mag je dit gerust verplaatsen.
Eerst en vooral aan iedereen een gelukkig 2012 gewenst ;-).
Ik heb eens een vraagje, op youtube heb je enorm veel filmpjes van mensen die laten zien hoe ze bepaalde trophies, achievements, ... behalen op hun xbox op PS en zonder dat je de rand van het scherm ziet.
Nu vraag ik me toch af hoe ze dit doen... ik veronderstel niet dat ze met een camera voor hun scherm zitten (zou onhandig zijn en geen zicht zijn
)Dus ik vermoed dat er een andere manier is, zou iemand dit kunnen toelichten
?Alvast bedankt
Dragonix
P.S.: als dit in het verkeerde gedeelte van het forum zit, mag je dit gerust verplaatsen.
