EryciusPuteanus
Legacy Member
't kan zijn da ene wissel al in 't begin is doorgevoerd, omdattem iemand heeft opgesteld die gekwetst is, of een plek ni heeft ingevuld of zo, dan gebeurt zo'n wissel aan 't begin automagisch.LacrimA zei:Oeveels wissels edde in nen wedstrijd?
Want keb ier nen match van iemand dak ken waar zijne tegenstander 2 blessures krijgt en een rode kaart in eerste helft.
In 2de helft nog een blessure (pijnlijk) en diene mag em ni wisselen, aloewel er nog maar 2 wissels zijn gebeurd.
Dusjah als er maar 2 wissels mogen, gewoon pech voor em, als er 3 mogen, foutje??? (misschien door die rooie kaart?)![]()
matchid: 21480212
) en diene mag em ni wisselen, aloewel er nog maar 2 wissels zijn gebeurd. 