Maand na maand zie ik hier topics opduiken met informatie die ik al lang gekregen heb uit mijn email waarvoor ik me ingeschreven had op OPM2 site.
Ik vraag me dus af wat het nut is om elke maand een nieuwe thread te zitten maken waar 3 dagen wat in gezegd wordt en vervolgens zakt tot hij niemeer te vinden is ?
1 topic dat steeds maar groter wordt zou veel beter zijn, maar goed.
Wie ben ik om te zeggen wat je mag en niet mag. 't Is gewoon nogal errr.. vrij nutteloos, imo.
Ik koop OPM2 al van toen het nog OPM was en dat gaat terug naar de zomer van 2000.